Småbekymra igjen :(

Uune

Glad i forumet
Marsmellows-15
Høsthjerter 2017
Siden fredag har jeg hatt rosa/brun utflod, innimellom en pitteliten prikk med friskt blod. Denne gangen har jeg heldigvis ikke vondt da! Er 9+6 idag. Flere i samme situasjon?

Sent from my iPhone using BV Forum

uff så kjedelig da, men det er sikkert ikkje noe farlig.. har hatt små blødninger tidlig i svangerskapet alle ganger (å så klart slo panikken inn hver gang)... men alt har vært bra hver gang...
sender deg en god klem og håper alt er bra med den lille i magen ❤️

Takk ❤️ Det som er rart er at når jeg ser på kalenderen min nå så var det på fredag jeg skulle hatt mensen nr 2 etter jeg ble gravid, kan det være at kroppen ikke henger helt med? :-S

ja det er sikkert ikkje umulig...

Takk ❤️ Det som er rart er at når jeg ser på kalenderen min nå så var det på fredag jeg skulle hatt mensen nr 2 etter jeg ble gravid, kan det være at kroppen ikke henger helt med? :-S

Det er jo ikke uvanlig å ha mensenliknende blødning rundt da du skulle hatt mensen til vanlig :)
Ta livet med ro i noen dager, og så skal du se at det går over!

Jeg blør kun rett etter sex! (Varer i 2min), men det gjorde jeg før jeg ble gravid..!

Har ikke blødd etter sex i disse 10 ukene, heldigvis for partneren min! Hehe. Men syns det er skikkelig guffent altså :( har hatt sånn her utflod to ganger tidligere dette svangerskapet, men det var bare en gang en dag. Og kommet ferskt blod en gang, men det var jo ikke akkurat store mengder! Får ringe jordmora imorgen, de har heldigvis veldig god kapasitet! Forhåpentligvis får jeg kanske tidlig ul, det hadde vært beroligenes å få en bekreftelse på enten det ene eller det andre!

jeg hadde rødt på papiret i dagtidlig.. ikke hatt noe etterpå og ikke vondt :/ tiden er lang fram til legen ringer meg kl 14 :S

Kom friskt blod på papiret kl 13:30 idag, skal til legen nå kl 17:00. Får forhåpentligvis UL på sykehuset imorgen (snakka med en av sykepleierne der) siden jm ville finne ut hvorfor jeg blødde.
Har heldigvis ikke smerter og det kommer ingenting i bindet, bare når jeg tørker meg. Krysser alt som krysses kan nå!

haff :/ at kroppen skal stresse oss slik da :/ hvilke anbefalinger har du fått med tanke på aktivitet?

jeg var på do natt til lørdag, hadde da litt lyserosa på papiret, ble selvfølgelig kjempe redd, i å med at jeg har mistet to ganger tidligere, fikk dratt på ul samme dag, å da så alt heldigvis bra ut, men hun kunne se litt blod i livmorhalsen, hun trodde det kunne komme av at jeg akkurat er ferdig med en antibiotika kur, ble sykemeldt ut denne uken.. Har heldigvis ikke blødd noe mer etter dette!

så lenge du blør har jeg i allefall fått vite at man helst skal holde seg i ro, og ikke trene

Jeg har blødd mer eller mindre i 4 uker, men det var fordi det var en gang en tvilling. Det har stresset meg noe veldig, livredd for at det skal være noe med den andre:( jeg har fått beskjed om at trening er ok, men jeg våger ikke. Jeg venter til de magiske 12 uker, da skal jeg komme i gang igjen! Ja, pokker ta det blodet!

Da har jeg vært hos legen. Hun undersøkte meg og sender meg på ul imorgen. Det var mest pga. at jeg har tatt 3 aborter på denne tiden i de forrige svangerskapene. Har alltid vært redd for at det kan påvirke det svangerskapet som endelig er ønsket. Hun sa at det så positivt ut siden det var lite blod, men jeg hadde vondt når hun presset over venstre eggleder, eller noe sånt. Skulle bare holde meg mest mulig i ro og tørke forsiktig når jeg er på do.
Det som var litt trist at hun sa var at jeg må faste imorgen, siden vi bor så langt unna sykehuset hvor jeg skal ta ul så må jeg være klar til å ta utskrapning imorgen i tilfelle det ikke er liv der, så slipper jeg evt å reise så mye i mellom. :-/
Åh, virker så lenge å vente til imorgen!! Også må jeg kjøre i mange timer, alene i snykov! Håper bare jeg får reise hjem imorgen med et smil om munnen og et bilde i hånda :)

Håper du får gode nyheter! Masse lykketil!

Sent from my iPad using BV Forum

Tusen takk alle ❤️ :) skal oppdatere dere imorgen så fort jeg vet!

Ikveld disker mannen opp med lasagne til meg og greier og greier :) Godt man er litt heldig oppi alt det her!

har ikke kjent eller sett noe mer etterpå.. vært noe mensmurringer, men ikke smertefulle. blir å holde meg i ro til gyntimen den 28 mars :O d er lenge til, men hvis d ikke skjer mer, så får vi allefall se da om alt er bra :) huff, dette er ikke gøy! Er jo så redd for MA.

Håper det går bra med deg på UL i morgen :) vi kan vel ikke gjøre annet enn å prøve å holde motet oppe :)

Back
Topp