rodstilk Forumet er livet VIP 13 Des 2010 #1 Når man har to barn under 3 år, skal man få småbarnstillegg for begge to? Barnetrygda mi ligger på "kommende utbetalinger" på NAV nå, og der er det bare ett småbarnstillegg med.
Når man har to barn under 3 år, skal man få småbarnstillegg for begge to? Barnetrygda mi ligger på "kommende utbetalinger" på NAV nå, og der er det bare ett småbarnstillegg med.
L lille olle bolle Glad i forumet 13 Des 2010 #2 nei man får bare 1 småbarnstillegg uansett hvor mange barn unde 3[&o]
rodstilk Forumet er livet VIP 14 Des 2010 #3 ORIGINAL: lille olle bolle nei man får bare 1 småbarnstillegg uansett hvor mange barn unde 3[&o] Kjipern. [>:] Men da mangler jeg i hvert fall ingenting! Takk. [:)]
ORIGINAL: lille olle bolle nei man får bare 1 småbarnstillegg uansett hvor mange barn unde 3[&o] Kjipern. [>:] Men da mangler jeg i hvert fall ingenting! Takk. [:)]
M mamma :) Glad i forumet 14 Des 2010 #4 får ikke småbarnstillegg lengre æ trur æ. får kun utvida barnetrygd jeg for jeg får og sånn aap penger. Er vel derfor jeg har mistet det .
får ikke småbarnstillegg lengre æ trur æ. får kun utvida barnetrygd jeg for jeg får og sånn aap penger. Er vel derfor jeg har mistet det .
juneb Forumet er livet 14 Des 2010 #5 når skal man ha småbarntillegg og må man søke om det ? mye er det i mnd?