Småbarnssvømming

Lykketroll

Betatt av forumet
I dag var det på an igjen med svømming for jenta vår på 2 år. Hun har ikke vert i bassenget siden mai. Det var stor gjensynglede noe som gleder en lett rørt mamma:-) hun har gått på 4 kurs før dette i høst og var bare 6 uker da hun begynte på det første kurset. Så man kan trykt si at hun er over middels begeistret for bading:-)
Tenker å melde på bebisen i magen så snart de legger ut tidene for høst 2014. Det er virkelig rift om plassene i Sandnes/ Stavanger. Kanskje det ikke er fult så gale nå fremover, siden det har kommet et nytt basseng. Andre som har hatt barna sine på babysvømming eller vurderer å melde seg på kurs når den lille kommer? Jeg anbefaler det iallfall :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

I dag var det på an igjen med svømming for jenta vår på 2 år. Hun har ikke vert i bassenget siden mai. Det var stor gjensynglede noe som gleder en lett rørt mamma:-) hun har gått på 4 kurs før dette i høst og var bare 6 uker da hun begynte på det første kurset. Så man kan trykt si at hun er over middels begeistret for bading:-)
Tenker å melde på bebisen i magen så snart de legger ut tidene for høst 2014. Det er virkelig rift om plassene i Sandnes/ Stavanger. Kanskje det ikke er fult så gale nå fremover, siden det har kommet et nytt basseng. Andre som har hatt barna sine på babysvømming eller vurderer å melde seg på kurs når den lille kommer? Jeg anbefaler det iallfall :-)

*sniker* vi hadde vesla på kurs fra hun var rundt 5 til 7 mnd :) Super stas :)

Vi gikk også på babysvømming med Oliver, så vi vil det med neste også! Det var så koselig :)

Vi gikk også med eldste, fra hun var 3 mnd. Veldig fint :) Hun elsker vann, men det må være varmt, pingler ut hvis det faller under 30 grader ;)

De to elste har gått på babysvømming, orket ikke med 3, tror ikke jeg skal denne gangen heller.

Jeg har lyst, men siden vi ikke bor i Norge da er jeg usikker på om det blir noe.

I dag var det på an igjen med svømming for jenta vår på 2 år. Hun har ikke vert i bassenget siden mai. Det var stor gjensynglede noe som gleder en lett rørt mamma:) hun har gått på 4 kurs før dette i høst og var bare 6 uker da hun begynte på det første kurset. Så man kan trykt si at hun er over middels begeistret for bading:)
Tenker å melde på bebisen i magen så snart de legger ut tidene for høst 2014. Det er virkelig rift om plassene i Sandnes/ Stavanger. Kanskje det ikke er fult så gale nå fremover, siden det har kommet et nytt basseng. Andre som har hatt barna sine på babysvømming eller vurderer å melde seg på kurs når den lille kommer? Jeg anbefaler det iallfall :)

Så gøy at hun er så glad i å bade!! Tulla mi har akkurat begynt nå, med pappaen, håper hun kommer til å like det :) Vi valgte å vente siden hun er så prematur, tror det var ganske lurt. I Stavanger har de økt på med kurs nå, så vi fikk plass på to forskjellige kurs dagen etter at vi meldte oss på. Vet ikke hvordan det er i Sandnes, men Stavanger har hvertfall plass til de fleste nå tror jeg. Helt nytt basseng på eiganes, og et basseng på Tjensvoll :)

Så gøy at hun er så glad i å bade!! Tulla mi har akkurat begynt nå, med pappaen, håper hun kommer til å like det :) Vi valgte å vente siden hun er så prematur, tror det var ganske lurt. I Stavanger har de økt på med kurs nå, så vi fikk plass på to forskjellige kurs dagen etter at vi meldte oss på. Vet ikke hvordan det er i Sandnes, men Stavanger har hvertfall plass til de fleste nå tror jeg. Helt nytt basseng på eiganes, og et basseng på Tjensvoll :)

Det er ikke så mye i Sandnes. Gikk i Sandnes på de to første kursene. Nå er vi på Eiganes. Veldig fint lagt til og genialt med parkering i kjelleren:-) sikkert ikke dumt at dere ventet litt nei. Mister jo så fort kroppstemperaturen når de er så små. Hvor gammel er jenta deres? Er det delfinen dere også bruker? Vi er veldig fornøyd med de:-)

Det er ikke så mye i Sandnes. Gikk i Sandnes på de to første kursene. Nå er vi på Eiganes. Veldig fint lagt til og genialt med parkering i kjelleren:) sikkert ikke dumt at dere ventet litt nei. Mister jo så fort kroppstemperaturen når de er så små. Hvor gammel er jenta deres? Er det delfinen dere også bruker? Vi er veldig fornøyd med de:)

Ja, de er på delfinen ja, var første gang denne uka, så de var vel ikke i vannet så veldig lenge denne første gangen. Hun er ett år neste måned, men skulle egentlig bare vært snart ni mnd, og siden hun hadde så tøff start ville vi vente. Men det virker som det er veldig fint der, tror det var første gang det ble brukt nå det bassenget de var i hvertfall :)

Back
Topp