Småbarnssvømming i Bergen

mari1976

Elsker forumet
Er det noen som vet om noen som arrangerer småbarnssvømming i Bergen? Synes de fleste arrangerer babysvømming fra 0-2 år også har de vannmerkekurs fra 3,5 eller 5år, men hva med aldersgruppen fra 2-4 år? Vi har så lyst til å fortsette å svømme. Vet at vannkanten har kurs, men synes 17:30-18 er så sent om kvelden...... Kunne derfor tenke meg å få tips om andre som har slike kurs.

Vi begynte på vanntilvenning da snuppa var 2 år. Ingen problem det :) 
De fleste svømmekursene er utpå ettermiddagen.
Sjekk ut tryggivann.no Der får du oversikt over alle som tilbyr svømmekurs :)

*Becca* skrev:

Det ligger ikke noe ute om høstens kurs på tryggivann.no enda. Da jeg søkte på tidligere kurs, så det ikke ut til at de har hatt småbarnssvømming de siste årene i hvertfall, kun vannmerke for større barn og babysvømming :-(

mariusmor skrev:

*Becca* skrev:

Det ligger ikke noe ute om høstens kurs på tryggivann.no enda. Da jeg søkte på tidligere kurs, så det ikke ut til at de har hatt småbarnssvømming de siste årene i hvertfall, kun vannmerke for større barn og babysvømming :-(

De har hatt småbarnssvømming i terapibassenget på Straume og Ask de siste årene. Fant ikke noe info om kurset på Straume, det er ikke lagt ut nytt kurs enda, men her er link til vårens kurs på Ask :)

Hva med å gå på det kurset som heter Vannmerket da? Det har de mange steder i Bergen, men du må vente til høsten, vårens kurs er slutt nå. Se på tryggivann.no så finner du det. Står at det passer fra 4-5 år, men vår sønn gikk på dette da han var 3 år. Nå har han gått på Hvalmerket, det var litt for vanskelig for han, så må ta det på nytt, men det er fordi han ikke er noe glad i å dykke. 

Trodde kanskje jeg ikke fikk være med når det står fra 3,5 år, men jeg kan jo alltids spørre. Ask synes jeg er litt for langt, da Marius kommer til å sovne på veien hjem, men Straume bør gå greit.

Back
Topp