småbarnsmor, student og gravid <3

Hadde i går kveld brunlig utflod, likeså i dag tidlig. Ingen smerter eller ubehag, så skuldrene er senket og jeg koser meg med å ha nådd 12 uker i dag :)

Ellers har påska vært rolig og hyggelig med familie og venner. Hadde arbeidshelg sist helg, noe som egentli var veldig godt :p
 
Da har jeg pratet med jordmor ang. Blødningen jeg har hatt. Og hun beroliget meg med at så lenge det er mørkt, liten mengde og ikke smerter var det nok ganske troskyldig. Akkurat som jeg har tenkt selv også :)

Hun skulle ringe på sykehuset i forhold til å få tidlig ultralyd, i og med at jeg har hatt en spontanabbort i uke 12 før.
Kjenner jeg er enda mer letta nå, selv om man ikke kan vite hundre prosent :)
 
I dag har jeg ringt på gynekologen ved sykehuset og de hadde sendt meg time for tidlig ultralyd. Så den blir om to uker.
Sitter akkurat nå å kjenner på "småsprell" nederst i magen og bekymringene blir stadig mindre for at noe er galt :D

Vi har foresten lagt inn bud på hus i dag, klarer nesten ikke vente til fredag :D
 
Det gikk ikke helt som vi ønsket denne gangen. Dro inn på tidlig ultralyd og de fant kun plommesekken og ikke noe foster.. ble innlagt på sykehuset og satt igang med tabletter, så nå er det meste kommet ut.

Det eneste positive oppe i dette er at jeg fikk beskjed ang. Det huset vi har bydd på, at evt. Salg blir avgjort i morgen (søndag), krysser fingrene. Man kan vel ikke møte bare motgang !?

Takk for denne gang, lover å komme sterkere tilbake ♡♡
 
Back
Topp