Småbarnsforeldre er gærne

Haha. Satt veeeldig på spissen!! :D
Er mye som skal være 'riktig' og alle mener de har noe de skulle sagt om andres måter å leve livet på :o

Lytt til mammahjertet, vi vet best <3

Haha mange kjente ting her ja :-P

Haha, den var treffende :p

jeg smiler stort når folk uten barn skal fortelle meg hvordan det er å ha barn eller når de sammenligner hunden sin med barnet mitt..
Og smiler enda mer når andre mødre/fedre sammenligner sitt barn med mitt barn. "Du MÅ gjøre det slik, for det gjør vi, hvis du ikke gjør det, så hater du barnet ditt"
Dette er mitt ansikt :D og så sier jeg "Ja, det skal jeg tenke på" men jeg tenker "HAHA, STIKK!"

Det er ganske intenst i dagens samfunn generelt, og dette gjelder jo ikke bare i forhold til foreldrerollen heller.
Må bare vurdere hele tiden hva som faktisk er fornuftig, noen ganger må man ta til seg ny info, andre ganger kan man bare avfeie ting. Man kan bli litt gal av å få så mye innput og råd og "beskjeder" om hvordan ting må være hele tiden, men jeg syns det blir for lett å si at man må stole på seg selv hele tiden, for man vet jo at det er folk som for eksempel bilsikrer ungene sine feil i god tro. Man bør ta til seg ny lærdom også. :)

Så morsom :P

Back
Topp