Småbarns avdeling vs Søskenavdeling bhg

me84

Elsker forumet
Hva mener du er best for en 1 åring...

Ser for meg at der er roligere på en småbarnsavdelign og at det er best,men vet jo ikke...

(har fått plass på en søskenavd men har ikke søsken)

Noen som har noen meninger ang dette?

Faktisk aldri hørt om søskenavd[8D] hehe men mine kommer nok på samme avdeling lell, siden det er kun 13.5 mnd imellom de og pga at der er småbarnsavd. i barnehagen Marius går i[:)] men hadde det ikke vært det,hadde jeg villet at de skulle være sammen...

Det er forresten noe roligere på småbarn ja[:)]

søsken ville jeg hatt på søskenavdeling og et ungt enebarn ville jeg hatt på småbarn[;)]

ORIGINAL: Trønderpia * SAS *

søsken ville jeg hatt på søskenavdeling og et ungt enebarn ville jeg hatt på småbarn[;)]

ja sånn tenker jeg og .Men når det ikke er plass så ;(

Jeg jobber i bhg der vi har begge deler jeg jobber på søskenavd det vil si 0-6 år...
Jentene mine går ikke på søskenavd de går på smbarnsavd og storbarns avd.

Personlig liker jeg best småbarnsavd og storbarnsavd.

ok,ja det samme har jeg hørt fra andre som jobber i bhg,arg irriterende at vi skulle få plass på en sånn avd da!

min lille jente har alltid elska større lekekamerater. Selv om barnehagene har 0-6 år deles gjerne aktivitene og turgruppene inn etter alder[;)]

Fordeler og ulemper med begge delene, jeg liker søskenavdelinger godt. Mange fordeler for barna, både de store og de små. I tillegg slipper du at barnet må bytte avdeling om halvannet år..

ORIGINAL: Trønderpia * SAS *

min lille jente har alltid elska større lekekamerater. Selv om barnehagene har 0-6 år deles gjerne aktivitene og turgruppene inn etter alder[;)]

Mini her går på 1-6-årsavdeling og han stortrives. Han er også veldig glad i de større ungene. Her deles også aktiviteter inn etter alder, de minste er f.eks. ute når de store er inne, og omvendt. Det kommer vel litt an på ungene hva som er best, for mini er det iallefall ingen bakdel å gå på avdeling med større unger.

Back
Topp