Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fungerer egentlig utdanning og småbarn (begge går i barnehage hver dag)?
Er så usikker på om jeg burde eller ikke!!
Få høre deres erfaring?
får man noe som helst støtte om man ønsker å gå skole som alenemor?
Fungerer egentlig utdanning og småbarn (begge går i barnehage hver dag)?
Er så usikker på om jeg burde eller ikke!!
Få høre deres erfaring?
får man noe som helst støtte om man ønsker å gå skole som alenemor?
Greide du deg fint økonomisk?Jeg var elenemor og tok full utdannelse. Funker helt fint![]()
Greide du deg fint økonomisk?![]()
Tror det vanskelige er når man behov for ekstra lesing på kvelder og sånne ting, at man faktisk må velge bort vasking osv fordi man må lese og det kan nok være vanskeligHva er forskjellen på å være på skole og å være på jobb mens de er i bhg?
Nå varer som regel ikke forelesninger i 8 timer, men gjerne vare 3-5 så kan man lese også mens ungene er i bhg. Det varierer jo sikkert ut fra type utdanning og fra periode til periode. Gruppearbeid og praksis tar nok mer tid.Tror det vanskelige er når man behov for ekstra lesing på kvelder og sånne ting, at man faktisk må velge bort vasking osv fordi man må lese og det kan nok være vanskelig![]()
Det er ikke stor forskjell om man er strukturert å bruker dagtid til å studere/ lese/ være på forelesning osv.Hva er forskjellen på å være på skole og å være på jobb mens de er i bhg?