Småbarn på UL

panterinnen

Gift med forumet
Hei!!

Er det noen av dere som har hatt med dere barn på ultralyd?? Vi har litt problemer med Sander i dag siden jeg har UL så seint på dagen, og finner ingen annen løsning enn at han må blir med.. Det blir jo anbefalt ikke [8|] Men kan det gjøre noe da??

skjønner ikke hvorfor det skulle være noe problem.. det er jo bare å forklare hva dere skal osv, så går nok det der bra! [:)] 

Første ultralyden var bare gubben og eldste med, men på den andre var de med alle tre ongan!![:)]
Men de er litt større enn din da!! Men er nok ikke no problem å ta han med seg! Må man så må man!![:)]

Hva med at du går inn først mens pappaen er ute med sander.. til du får vite at alt er bra, og da kan dere ta med Sander inn[:)] Det er jo derfor det ikke er anbefalt med små barn med på UL, siden det kan faktisk være noe galt.. Og det er ikke særlig at små barn får se første reaksjonene til foreldrene der lissom..

Når vi var på UL med minsten så ble gutten min med!!Og hu på UL syntes det var koselig!!

her har Bjørnar vært med på alle ul og alle kontroller[:D] han skjønner i bæret[8D]

William fikk bli med meg alle gangene, og han har ikke tatt skade av det... satt pal med stooore øyne og luret på hva det var som leea seg på skjermen[8|][:D][:D][:D]

Var sååå stolt etterpå sa til alle at han hadde blitt med mamma og sett på lillebror i magen[:D]

Hun fikk ikke være med inn på ordinær på sykehuset[8|]
Men var med på privat-UL, satt på fanget til pappan med en bok, og var kjempeflink![:D]

mente jeg spurte engang hvorfor. da sa de att de ville kun ha foreldrene der, sånn i tilfelle noe er galt med bebisen. så de kan forklare uten att søsken er tilstede [8|]

Nei det gjør vel ikke noe,så sant han ikke river ned noe[:D]

Storesøster var med på kontroller/ul flere ganger hun.den ene gangen ble hun litt urolig så legen satt henne ved siden av meg på benken når han tok ul på meg[:D]

gikk så fint atte[:)]

Back
Topp