Småbarn altså

Aicelain

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
det aller beste i verden ifølge 1 åringen er å ha masse leker å kunne tømme ut :woot: gjerne rett etter mamma har ryddet opp ;)C60151CB-04FC-42A4-80EA-3B3D239CE7FB.jpeg

..også rett etter det, da skal man ikke leke med dem. Men bevege seg videre til den digsen med lys man kan trykke på :happy093
1F5D4289-EECD-4646-9A94-C399420F204B.jpeg

Barn altså :knegg: noen som kjenner seg igien?
de gjør mye rart :wideyed: få se deres bilder av hva barna deres har funnet på eller rampestreker :D?

det aller beste i verden ifølge 1 åringen er å ha masse leker å kunne tømme ut :woot: gjerne rett etter mamma har ryddet opp ;)Vis vedlegget 293520

..også rett etter det, da skal man ikke leke med dem. Men bevege seg videre til den digsen med lys man kan trykke på :happy093
Vis vedlegget 293521

Barn altså :knegg: noen som kjenner seg igien?
de gjør mye rart :wideyed: få se deres bilder av hva barna deres har funnet på eller rampestreker :D?

Det er ikke bare småbarn heller.. Rommene til de to eldste (13 og snart 12) her er ofte mye mer bomba enn minsten sitt, selv om han selvfølgelig har horder av leker. Storesøster har f.eks. titt og ofte vegg til vegg-teppe av klær på gulvet, og ingen vet om de er rene eller skitne (nå skifter hun gjerne 3 ganger om dagen og bruker det bare en gang før hun føler det må vaskes). Hos storebror tør jeg ikke tenke på hva som ligger utover gulvet og rundt omkring engang, ofte umulig å vaske der fordi det er så fullt.:laughing002

Hehe veldig kjennt!:joyful::hilarious:
Har 1 åring og 2 åring i hus og det er som å måke snø mens det snør:p

Har ingen små i huset, men har iblant foreldre som har sine smårollinger+ med i butikken hvor jeg jobber. Om de er 2 eller 6 spiller ingen rolle, jeg må alltid skru på igjen ørten brytere etterpå :hilarious: Eller så nistirrer jeg på dem fordi de prøver å "leke" med noe knuselig verdt 6000+ kr...

Kjørte gjennom Mandal i sted og junior i baksetet fikk se det flytende kunstverket «Rogna» i Mandalselva. Da kommer det fra baksetet
Junior (oppriktig overrasket): «Mamma, hva?! Er det en stor badeball?»
Jeg: «Nei vennen, det der er noe som heter kunst»
Junior (skikkelig sint og oppgitt): «ÅH, MAMMA! SLUTT DA!! JEG PRATET TIL MEG SELV!»

:rolleyes:

Jeg er forsåvidt enig med ham.... det ligner på en badeball....
B7C65016-1B29-46AA-A810-DE5D497B93F8.jpeg

Dette er et år siden. Men jeg var alene hjemme med frøkna og kusina hennes på 9. Hu på 9 så på TV, jeg hang opp klær på vaskerommet, og plutselig hørte jeg hyl og latter fra kjøkkenet... ris over alt :confused::hilarious: Screenshot_20190330-201855_Gallery.jpg

.

Da mini var to lå vi i senga om morgenen og slappet av før bhg. Jeg duppet av litt, og det pleier å gå greit siden han ser på barne-TV, men da jeg våknet og så en rød mini så skjønte jeg ingenting. Han hadde visst funnet fram fingermalingen :hilarious::hilarious: det ble en brå oppvåkningen for han måtte i dusjen, og jeg måtte vaske klær, gulv og sengetøy :laughing021

For mange år siden hadde jeg et vennepar som hadde en liten jente på rundt 2,5 år... en kveld vi var på besøk kom hun inn i stua og var så fornøyd fordi hun hadde smørt seg med fuktighetskrem helt selv. Viste seg at hun hadde sovet i senga til foreldrene, våknet og funnet en krem i nattbordet..... det var ikke fuktighetskrem for å si det sånn og far måtte pakke henne inn i håndkle for å få et godt tak på henne for når han skulle løfte henne inn i dusjen så var hun fryktelig glatt :hilarious: Jeg lo så mye at jeg falt ut av sofaen :laughing021

Haha, når sambo tømte filteret fra kaffetrakteren her i sta så frøkna, snart 3 år, "Det er bæææsj" :hilarious::hilarious:

For mange år siden hadde jeg et vennepar som hadde en liten jente på rundt 2,5 år... en kveld vi var på besøk kom hun inn i stua og var så fornøyd fordi hun hadde smørt seg med fuktighetskrem helt selv. Viste seg at hun hadde sovet i senga til foreldrene, våknet og funnet en krem i nattbordet..... det var ikke fuktighetskrem for å si det sånn og far måtte pakke henne inn i håndkle for å få et godt tak på henne for når han skulle løfte henne inn i dusjen så var hun fryktelig glatt :hilarious: Jeg lo så mye at jeg falt ut av sofaen :laughing021
Hahaha!! :laughing025

Hahah denne var priceless:laughing025 minner meg
om noen som hadde fått høre i barnehagen «i går blåste mamma opp pappa!» . Var vist noen som ble tatt på fersken i en blowjob :knegg:

Haha nå døde jeg litt :laughing025

Back
Topp