små vondt i magen

Pernillsen

Andre møte med forumet
Jeg er nå 9+2 og har i et par dager merket at jeg har små vondt i magen, litt stikkinger og ømhet! noen andre som også er sånn? Og er dette normalt? :) 

Jeg hadde det i starten før jeg var klar over graviditeten. Fant det ut når jeg var 5+5. Da var jeg oppgitt for synes det stakk og reiv noe forferdelig i underlivet og tenkte det måtte være en enorm mensen på tur. Er glad jeg ikke visste om graviditeten da for ellers hadde jeg nok blitt veldig redd. Det var verre enn mine vanlige mensensmerter, men heldigvis heelt normalt :)

jeg tror og håper at det bare er livmora som strekker på seg! men må si jeg blir litt utrolig.. Vil jo ikke miste lille spire <3

jeg har det også sånn og er i slutten av uke 9 nå. har merka det veldig mye denne uka, stikker og er ømt

uff, det er ikke godt :( jeg har vondt innimellom selv, er så ubehagelig!

Pernillsen skrev:
Jeg er nå 9+2 og har i et par dager merket at jeg har små vondt i magen, litt stikkinger og ømhet! noen andre som også er sånn? Og er dette normalt? :) 

Merket enormt den uka jeg også! :) Hadde også litt siv (mørkere utflod) Snakk om en 10 øring! Var kun den uka og fann forklaring om d på nettet! ;) forsatt alt fint her da.. Og ømmhet og stikkinger er veldig normalt! ;)
Krysser fingrene, går nok bra skal du se! :D

Pernillsen skrev:

Så lenge det bare er småvondt , så er det helt normalt og ufarlig.

Jeg er  i uke 9, merker dette jeg også.. da er det sikkert normalt. Den lille vakre vokser <3

Helt normalt nå:) Er sånn her også.

Back
Topp