små tette neser

lin10

Betatt av forumet
andre som sliter med dette? hvor lenge har det vart? her har lille vært mer eller mindre tett i nesa i over en måned.. de siste dagene har det blitt verre og nå surkler det skikkelig i nesa.. har brukt mm, men i dag prøver jeg saltvann for første gang. det står på pakken at dosering skal være 2-4 ganger daglig i hvert nesebor.. men HVOR MYE? er sånne engangsdoser, men skal jeg virkelig bruke HELE denne? (det står også at engangsdosen må brukes innen 12 timer etter åpning, så det betyr kanskje at jeg ikke skal bruke hele..?)

hun skal ha vaksine på fredag, så håper virkelig hun blir bedre før det..

blir så usikker på om jeg kler på henne feil mengde med klær.. dere andre som bor i oslo-området -hva har dere på de små om dagen? inne? ute?

Jeg har kjøpt nesespray til babyen, den heter Otribaby, saltvannsspray. Da er det bare en sprut i hvert nesebor, vet ikke hvormange dråper du skal ha fra den dy drypper, men det står vel kanskje på pakningen??

Håper hun blir frisk til hun skal på 3 mnd kontrollen da [:)]

hmm, nei, det er det det ikke gjør.. står bare 2 -4 ganger, men ikke hvor mye.. det står også "les pakningsvedlegget", men det er faktisk ikke noe pakningsvedlegg i esken.. kanskje noen av dere andre har en eske med otribaby saltvannsløsning og kan sjekke pakningsvedlegget for meg? det hadde vært supert [;)]

Se her du: http://otribaby.no/

Inne pleier vi bare ha på body og strømpebukse/bukse. Om det er sol og fint vær ligger hun i bodyen og lue på lammeskinnet i vogna med ett eller to ulltepper og vogntrekket på. Dersom det er overskyet har hun på en jakke i tillegg.

Men er vanskelig å vite hvor mye man skal kle på disse små...

Back
Topp