Små strømpebukser - ull

puusen

Forumet er livet
Har noen i str 50 fra janus,men syns de er så store, blir så fort utvida. Har også str 56 fra nøstebarn, er også veldig stor..

Noen som har å anbefale i ull som sitter greitt på nyfødte?

Janus er store i størrelsen ja. Guttungen hadde en i 50 og en i 60 som han bruke hele sin første vinter, frem til han var 7-8 mnd gammel, den i 50 gikk faktisk fortsatt ja!

De fleste andre er vel mindre, prøvd tom&trine (sparkjøp) eller Joha, f.eks? Jeg mener å huske at joha-ulltøyet vi har er merkbart mindre i størrelsen. Evt cubus? Refleks-ulla mener jeg at strømpebuksa var stor i størrelsen. Ja, for han har en i 68 som strengt tatt er for liten, men kan i nødsfall brukes (Gutten bruker 80 og 86 i klær nå. "Svømmer" i 80 fra janus da...) (Men mye av det kommer med bomull på innsiden da, det dreper jo mye av poenget med ull synes jeg, men mange liker det visst.)

eg likar veldig godt safa sine ullstrømpebukser. Dei er ribbestikka i foten og ankelen, så dei sit godt på små føtter. Eg har kjøpt dette merket på Reflex og Spar Kjøp. 

Vet at noen reflex butikker har ull i 50.
å syns det ser veeeeldig smått ut jaffal.. å strekker seg ikke med mindre du tvinger det på en stor unge[8D]
bilde av en sau på det.. husker ikke å det heter[;)]

name-it sine syns jeg å huske var ganske smale i str. 

ORIGINAL: Mamman til my!

vet ikke i fht str, men jeg liker passformen til Safa ullstrømpebukser best [:)] De selger dem bl.a. på Sparkjøp. Janus liker jeg også, prinse/prinsesseull.

finner ikke safa ull på sparkjøp jeg[8|]

Nami-It og Troll har smale modeller.
Eneste strømpebuksene som satt på min [:)]

Safa er geniale, smale i modellene og med ribb nede ved ankelen så slipper du at føttene sklir ut når babyen spreller litt.

De skal finnes på sparkjøp. Bogerud fører også til litt høyere pris. Fortsatt forholdsvis rimelige da, ca 100kr.

Back
Topp