Små/store gledingser?

HJT

Glad i forumet
Har dere noe "rart" dere gleder dere til i graviditeten? Sånn bortsett fra å møte lille og kjenne liv, selvfølgelig? :) Selv gleder jeg meg til å gå i gravid-snekkerbukse i vår :D Og til å få cravings!

Jeg gleder meg til å være gravid på vår/sommer! Har januar og februarbarn, og det var litt utfordrende med vinterbekledning :D ser for meg en ordentlig kjolesommer:happy:

Jeg gleder meg til å være gravid på vår/sommer! Har januar og februarbarn, og det var litt utfordrende med vinterbekledning :D ser for meg en ordentlig kjolesommer:happy:
Enig! Har selv februarbarn, og jeg følte meg såå diger i svære varme gensere. Og fant aldri ulltøy som passet :p Et annet pluss med å ha termin i september er jo at vi slipper å gå høygravide på sommeren! Det har jeg hørt kan være litt varmt :wacky:

Gikk høygravid sommeren 2018 (termin i august), og synes det var veldig greit :) Særlig mtp bekledning ja. Så gleder meg til å gjøre det igjen :happy::happy:

Gleder meg masse til å gå i sommerkjoler med blomster på, med en struttende mage har februarbarn, og frykten for å falle på isen, umulig å lukke jakka, osv

Gleder meg til de første 12 ukene er over og ul er tatt,så man forhåpentligvis kan begynne å planlegge og faktisk glede seg over åvære gravid:Heartred

Gleder meg litt til 17 mai i år, slippe bunad og heller en fin kvit gravidkjole :D ellers sommeren i fine kjoler. Har feb og mai barn fra før av. Så blir kjekt med høstbarn. :)

Gleder meg til ikke å være fullt så sprengt denne sommeren, som jeg var da jeg gikk med kommende storebror som hadde termin i slutten av juli:joyful:

Gleder meg til de første 12 ukene er over og ul er tatt,så man forhåpentligvis kan begynne å planlegge og faktisk glede seg over åvære gravid:Heartred

HELT enig! Vurderer å fortelle sjefen om graviditeten nå i håp om å få litt slack. Føler meg totalt ubrukelig som bare går og tenker på dette

Gleder meg litt til 17 mai i år, slippe bunad og heller en fin kvit gravidkjole :D ellers sommeren i fine kjoler. Har feb og mai barn fra før av. Så blir kjekt med høstbarn. :)
Det er sant det! Hadde ikke tenkt på at bunaden ikke kom til å passe :p Jeg jobber som prest, og skal ha en vielse i juni. Nå må jeg tenke litt kreativt på hva jeg skal ha på ;)

Gleder meg til kjoler i sommer, barbeint, ferie med magen.. og å kjøpe badebasseng og ligge å vake der... :hilarious:

Følte meg så fin som gravid sist, så gleder meg til magen kommer og til å gå med kjoler og skjørt som fremhever magen. Veldig stas, synes jeg :love7 Ellers gleder jeg meg veldig til å høre hjertelyd og kjenne bevegelser.

Jeg gleder meg til å begynne å trene på femme igjen :happy: (treningssenter for kvinner i Trondheim). Har egne treningstimer for gravide og timer der man kan ha med baby :dummy: Veldig koselig :happy:

Jeg kjenner at jeg ikke gleder meg helt enda. Jeg har bare håp. Jeg håper på positive nyheter når jeg skal på tul. Jeg håper det blir en baby av denne graviditeten. Jeg håper alt går bra denne graviditeten.

Gleder meg til jeg kan senke skuldrene dersom alt er bra. Til at magen vokser og gå i sommerkjole med magen. Allerede kjøpt en fordi den var så fin

Back
Topp