Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig! Har selv februarbarn, og jeg følte meg såå diger i svære varme gensere. Og fant aldri ulltøy som passetJeg gleder meg til å være gravid på vår/sommer! Har januar og februarbarn, og det var litt utfordrende med vinterbekledningser for meg en ordentlig kjolesommer
![]()

Gleder meg til de første 12 ukene er over og ul er tatt,så man forhåpentligvis kan begynne å planlegge og faktisk glede seg over åvære gravid![]()

Gleder meg til de første 12 ukene er over og ul er tatt,så man forhåpentligvis kan begynne å planlegge og faktisk glede seg over åvære gravid![]()
Jeg gleder meg til det sammeGleder meg til de første 12 ukene er over og ul er tatt,så man forhåpentligvis kan begynne å planlegge og faktisk glede seg over åvære gravid![]()
Det er sant det! Hadde ikke tenkt på at bunaden ikke kom til å passeGleder meg litt til 17 mai i år, slippe bunad og heller en fin kvit gravidkjoleellers sommeren i fine kjoler. Har feb og mai barn fra før av. Så blir kjekt med høstbarn.
![]()

Jeg har fortalt det,siden formen er helt elendigHELT enig! Vurderer å fortelle sjefen om graviditeten nå i håp om å få litt slack. Føler meg totalt ubrukelig som bare går og tenker på dette

(treningssenter for kvinner i Trondheim). Har egne treningstimer for gravide og timer der man kan ha med baby
Veldig koselig