" små skvetting "

Kaninas

Forelsket i forumet
Når jeg hoster og nyser så skvetter jeg rett og slett på meg.....utrolig irriterende og litt flaut...[&:][&:] Sånn har det vært i de siste ukene

Nå har jeg jo fått bronkitt og hoster hele dagen lang omtrent..Har rett og slett begynt å gå med bind..DET ER SÅ FÆLT[>:][:@]

Flere som har det sånn?? Noen råd???

Og ja..Jeg gjør jo knipeøvelser,men det funker ikke ser det ut som..

Litt fortvilet kan man si....æsj altså...

Ikke når jeg hoster, men hvis jeg drøyer for lenge før jeg går på do, så kan det hende rett som det er at det kommer en skvett når lillemann er akrobat..

Ikke morro akkurat nei.. hehe

Her er det sånn også. Utrolig flaut som du sier..
Jeg har hatt det veldig lenge egentlig.
Har ikke noe andre tips enn at jeg bruker truseinnlegg hele tiden..

Finnes det ingen kjerringråd eller noe??

Jeg blir snart gal jeg[:@]

Truseinnlegg, knip knip knip og noen har brukt slike kuler for å få mer effektiv kniping.. Det blir ikke bedre etter fødselen som regel [&o] Hadde problemer med det første svskap, men nå er knipinga mye mer effektiv og har ikke problemer i det hele tatt.

ORIGINAL: RenathePro

Truseinnlegg, knip knip knip og noen har brukt slike kuler for å få mer effektiv kniping.. Det blir ikke bedre etter fødselen som regel [&o] Hadde problemer med det første svskap, men nå er knipinga mye mer effektiv og har ikke problemer i det hele tatt.

Sign.

Knip i vei...musklene nedentil er mye svakere når du går gravid. Derfor er det lettere for at dette skjer...men knip i vei!!

hvis du merker at du må hoste og rekker det kan du sette deg ned med beina i kors og knipe skikkelig før du hoster. Men for å trene opp /forebygge så er det bare en ting som gjelder....knipeøvelser[&:][&:][&:]

Back
Topp