små sinnatagger

Wasp

Forelsket i forumet
Flere her som har barn som legger seg ned på gulvet og hyyler om de ikke får det som de vil?

Merker ho mor begynner å bli lei

Kjenner meg igjen ja.
Her er det ei veldig bestemt og sta lita jente. Har ho bestemt seg så har ho bestemt seg og det går hardt over min og samboers tålmodighet.

Sniker fra september 2008..

Har en sinnatagg her også. Spesielt når han er trøtt..

Oh yes... [8|] Heldigvis er ikke alle dager like ille, men hun har til tider en vilje og et sinne som virkelig får testet ut tålmodigheten min [8D].

Ja det var godt å lese at det var flere.Her er det sterk vilje for tiden.rasende.prøvde å snakke det litt vekk avlede han litt i begynnelsen,for han kan holde på veldig lenge.men nå sier jeg bare at han får skrike til han er ferdig også komme da.og nå varer det mye kortere.phu.
har som regel et "anfall om dagen"
ellers så kan han legge seg rett ned på gulvet hvis han blir snakket til.men da er det helt urørlig uten en lyd.tror visst han blir helt usynelig hvis han bare jemmer hodet.[:D]

Jepp.

Eller, hun er mye av alle følelser rett og slett. Og veldig selvstendig, vil gjøre sjøl, og blir så sint og irritert hvis jeg må skjære gjennom og få ting gjort. Noen ganger må vi jo faktisk rekke bussen uten at jeg gidder stå opp en hel time tidligere så alt kan gjøres i hennes tempo...

Så her går det mye i "hvis ikke du gjør XX nå, så gjør mamma det. Eeeeen, tooooo, tre!" Og så gjør jeg det til hyl og skrik, eller hun tolererer det siden hun fikk noen sekunders tenketid, eller så gjør hun det selv.

Ei jeg kjenner har også et sånn selvstendig barn, men det barnet blir ikke så eitrende sint om mora må avbryte forsøkene og få ting gjort. Har fått mange "gode råd" derfra for å si det sånn. Det går ann å ha et barn som vil prøve selv og er flink for alderen, uten at det er så innmari sint når det ikke går bra. Vesla mi er bare ikke sånn :P

Men venninna mi sin jente skriker til hun besvimer. Så ille er ikke jentungen min, takk og lov. Her har det bare vært skriking til hun kaster opp et par ganger. Ene gangen var fordi hun "bare" fikk vann i koppen hun har i senga om natten. Hun ville ha melk, hun får ikke melk etter hun har pusset tenner, og så var hylingen i gang. Jaja, man blir vant til å lukke ørene merker jeg. Sitter der til jeg merker at hun enten endelig er klar for trøst, eller til jeg merker hun bare blir verre av at jeg er der.

jepp[;)]

Hun er faktisk ikke så ille heldigvis [:)]

Har jo noen runder, men hun godtar stortsett "gjøre det sammen", foreslår det ofte selv [:)]

Og ting går som regël greit om vi forbereder henne på ting som skal gjøres, steder vi skal osv.....

ORIGINAL: *Babysyk mamma*

Sniker fra september 2008..

Har en sinnatagg her også. Spesielt når han er trøtt..

Samme her.. Hele verden hans raser om jeg gir han feil kopp feks[:D]

Back
Topp