Små rosa utflod?

Mollå

Gift med forumet
Hei :)

Jeg har testet svakt positivt 2-3 dager nå, men ikm er ikke før torsdag. I dag er testen enda sterkere enn i går, men det kom rosa utflod i dag tidlig, og kommet litt fortsatt. Jeg går på progesteron, så tror nok det bare er et sprengt blodkar eller lignende.

Har troen for føler meg virkelig gravid!!!! :p

Hvordan er formen deres?

Terminen vår dersom dette går bra er 8. Mai :)
 
Formen min er kjempe bra!:)

Og litt rosa er jo heldigvis veldig vanlig!!:)
Så krysser fingrene for deg!

Akkurat som med første mann hadde jeg symptomer uka før jeg testet positivt så har ikke hatt mye denne gang heller !;)
 
Takk for svar :) Håper virkelig!!!! Men er alltid skummelt å få den fargen! Den hører liksom ikke hjemme nå :(

Vi har to barn fra før, så jeg kjenner igjen mye, men mye er annerledes også. Er generelt dårligere, føles nesten som influensa, og jeg er bare straks 4 uker på veg :p
 
Takk for svar :) Håper virkelig!!!! Men er alltid skummelt å få den fargen! Den hører liksom ikke hjemme nå :(

Vi har to barn fra før, så jeg kjenner igjen mye, men mye er annerledes også. Er generelt dårligere, føles nesten som influensa, og jeg er bare straks 4 uker på veg :p

Jeg har hatt ett symptom som jeg ikke hadde sist, og det er kvelds kvalm!

Men sist hadde jeg en blødning på 3@2 dager i uke 16, ingen fare;)
 
Burde jeg snakke med legen forresten? Eller er det såpass tidlig at det ikke er vits?
 
Nå kom det friskt blod og det murrer i magen :( Snufs! Dette blir nok en sa :( Er så redd :(
 
Klem <3
 
*Klem*
 
Takk dere <3
 
Back
Topp