Små krangler med sambo

Jakobe4

Betatt av forumet
Huff etter jeg begynte og få symptmber og alt er jeg ikke så sexlysten og er veldig trøtt kvalm og uggen...Jobber over 100 prosent pluss barn i huset...

Men nå er han små sur og vi diskuterte litt for jeg har vist så liten interesse for han...og han syntes det er så dårlig gjort siden jeg var "all over him" når jeg hadde den ene eggløsninga...

Huff slitsomt og hele tiden gå og vite at samboeren vil ha en bit av deg når du absolutt føler deg som et takras og føler du skal spy når som helst :(

Flere som har det slik??

Hallo , der har han bare med å støtte deg ! Ærlig talt, de tre første mnd med kvalme, trøtthet og hormoner som herjer vilt , er de tøffeste. Få han t å lese info om sv.skapet så gjerne han forstår :)

Isj da, høres ikke  noe moro ut:/ Du får prøve å fortelle han at det mest sannsynlig er en kort periode lysta er litt borte nå, men at den som regel kommer tilbake:) Du får si at det skyldes at formen ikke er bra og at det ikke frister med sex når man er småkvalm og uggen.. har ikke noe med at du ikke har lyst på han, men formen vil ikke..

Her er ikke det noe problem, men skjønner godt at det kan være det:)

Du får spørre han om han tror han kommer til å ha noe særlig lyst på deg etter å ha hatt seg med en som gulper hver gang han rører seg oppå deg. 

Labbeliten skrev:
Du får spørre han om han tror han kommer til å ha noe særlig lyst på deg etter å ha hatt seg med en som gulper hver gang han rører seg oppå deg. 

. Haha Labbeliten.... Denne må jeg bare le litt av:) Men jeg må si meg enig, jeg tror neppe han kommer til å mase noe mer på deg Jakobe4 dersom du sier det rett ut som det er... Tror neppe det er noe særlig digg å ha seg med ei som smågulper og er uvel.... Lykke til iallfall:)

Minimalt med sex her. Etter positiv test tørte jeg ikke siden jeg blødde i begynnelsen sist, spesielt etter sex. Så ville se om jeg begynte å blø uten sex denne gang. Og nå er jeg konstant uggen og super trøtt. Min kjære skjønner heldigvis at det ikke er håp for det riktig enda :-)

Vi har vært igjennom dette før så han vet at den sexlysten min dabber av men er vel sikkert derfor han vil prøve og få den opp nå da, men kan jo spørre om han vil ha litt gulp/oppkast på seg under økten  :P hehe...

Her har mannen FULL FORSTÅRELSE For det de første ukene. Sist så fikk jeg ØKT Sex lyst :P

Skulle ha miiinst 5 ganger om dagen etter uke 12. Nesten så jeg måtte dra på jobben hans, hahaha :P

Så bare vent, plutselig er du der å ;)

Back
Topp