små jenter og string/tanga..

snuppah88

Gift med forumet
Vi kom nettopp hjem fra syden, og der så jeg flere små jenter ned til 2-3 som gikk i stringbikini.. [8|] Jeg begynte ikke med string før i 8 klasse jeg[8|]

Hvor gamle syns du man bør være før man får seg ei stringtruse?

Ehhh...jeg var 15 når jeg begynte med string...trusa gikk inni ræva uansett[8D]

Men syns ikke 12-13 åringer skal gå med sånt altså[>:]

synes det er ekkelt jeg.. begynte så vidt med det i 14års alderen jeg.. men var ikke det helt store.. nå går det bare i boksere og hipsters..[;)]
men unger som går på barneskolen og bruker string blir feil..

Jeg vet ikke jeg, barnehageunger er uansett for små syns jeg.. 

ORIGINAL: HanneHM

Jeg vet ikke jeg, barnehageunger er uansett for små syns jeg.. 

Jenter på 2-3 år[&:] Det hørtes helt horribelt ut[>:] Nei, de kan vel vente til de har kommet i ten-årene i alle fall.

Tenårene/ungdomsskulen er vel ein passande alder for slikt? Samstundes som ein byrjar med ordentleg BH.

Eg kjøpte mi fyrste stringruse med snnopy på då eg gjekk i 6. klasse... Ikkje fordi eg synst det var so behagelig eller noko slikt, men med ei eldre kusine i 8. klasse som pressa på at det måtte eg jo berre ha. So då vart det slik.

Den dag i dag, går eg mest med hipsters og vanlege undiser. Og stringtruse vert berre brukt til spesielle anledningar der ein brukar kjole eller dressbukser der det er lite flatterande å sjå kantane på vanleg undertøy.

kansje 13- 14 års alderen, var da jeg begynte med det men 2-3åringer med det???? nei det er for ille[:'(]

Nei puberteten er da absolutt tidlig nok!

String er ut, uansett alder! 

Eg begynnte vel når eg var 13-14, på ungdoms skolen ihvertfall.
Har aldri sett stringbikini for babyer før eg. Eller små barn.

Faen er poenget med å tre slikt på småjenter da, vil de gi dem underlivsplager liksom? [:'(] Bruker ikke slike selv, synes de er forferdelig ubehagelige å gå med.. 

Jeg var 12.

Synes det er helt horribelt at små unger blir utstyrt med string altså.....[&:][:@]
Ihvertfall vente til de er i tenårene og ikke minst SELV VELGER å gå med det! Ikke att foreldre skal prakke det på de fordi de syns det er kult....Skulle ikke vært lov å produsere for så små unger spør du meg da![:'(]

Mener du jenter som var 2-3 år gamle eller gikk i 2-3 klasse?

Jeg syntes ikke noe om string til småjenter uannset. Skjønner ikke hvorfor de skal ha så hastverk med å bli store dagens barn. De kler seg og oppfører seg som voksne når de heller bare burde være barn og ha det gøy og leke som barn skal..

Hadde jeg sett en 2-3 åring med string så hadde jeg reagert kraftig[:@][:'(][:@] Det går bare ikke ann for foreldre å være så dumme...

ORIGINAL: Elimor

Jenter på 2-3 år[&:] Det hørtes helt horribelt ut[>:] Nei, de kan vel vente til de har kommet i ten-årene i alle fall.

ville ikke latt min tenåring gått med stringbikini, syden eller ikke. det får hun/han gjøre når hun reiser på sydentur med veninnene som er betalt selv og er myndig[&:]

ikke det at stringbikinier er så flatterende på noen.

ORIGINAL: leonorasmamma

Mener du jenter som var 2-3 år gamle eller gikk i 2-3 klasse?

Jeg syntes ikke noe om string til småjenter uannset. Skjønner ikke hvorfor de skal ha så hastverk med å bli store dagens barn. De kler seg og oppfører seg som voksne når de heller bare burde være barn og ha det gøy og leke som barn skal..

Hadde jeg sett en 2-3 åring med string så hadde jeg reagert kraftig[:@][:'(][:@] Det går bare ikke ann for foreldre å være så dumme...

jenter som er 2-3 år gamle ja..

Back
Topp