Små deppa:( laaang klaging

Polly84

Gift med forumet
jentene i juni13
Novemberfnuggene 2023
Trodde det skulle være koselig å få fortelle nyheten til familien til samboer om den lille, meeeeen neida. Har ikke fått noe gratulasjon, ikke et smil, bare rare blikk og svar som: jaja..... Samboer har ikke vært så veldig flink før til å hjelpe til med de to vi har, men han har virkelig snudd om nå, siden vi bestemte oss for å få en til. Og det er nok det som bekymrer dem og, men kunne jo ha hatt litt trua på han nå og være glade for oss. Fikk vite at ene søster hans var sur på han, men vet ikke hvorfor. Har så på følelsen at demdriv å snakker negativt om oss, ogblir lei meg. Hatt mye drama rundt oss nå pga andre ting.....er så drit lei såpeserie drama at jeg kan spy av det. Fortalte nyheten og til noen bekjente av oss, og det hu spør ut av seg først, var: syns dere så dere ikke skulle ha en til jeg. Samboer fortalte at han egentlig ville vente litt til med å fortelle da, for å være på den sikre siden da, men jeg er bare ikke så flink til å holde på slike nyheter:P Da får jeg denne flotte kommentaren av hu: Hu er jo såpass kraftig da, så det kommer ikke til å synes før om veldig lenge, kanskje ikke før mot slutten.....tusen takk for den liksom. Det gjorde så vondt å høre det. Samboer skjønte meg veldig, og så at han ser at det syns allerede. Var fint å høre det fra han og år han mente at jeg ikke er så stor, og det mener andre og. Blir bare så deppa av alt det her, og klare ikke helt glede meg for noe.Håper bare at alt blir bedre, og at andre og ser forandringene til samboer, som jeg og ser. Vi begge har forandret oss til det bedre, og har det veldig veldig bra nå. Men har da fått klaget litt nå, og det hjelper litt å få skrevet det ned og.:-) så takk for meg :-)

dette høres ikke noe kjekt ut. Og man er jo litt ekstra dårlig motagelig for negative kommentarer når man er gravid og hormonell.
Men screw them!! Det viktige her er at du og samboeren din har det fint og gleder dere over den lille:) Hva alle andre mener er bare deres sak.
Kos deg med graviditeten og vær stolt over at din kropp, uansett størrelse faktisk kan skape et helt menneske! :)

dette høres ikke noe kjekt ut. Og man er jo litt ekstra dårlig motagelig for negative kommentarer når man er gravid og hormonell.
Men screw them!! Det viktige her er at du og samboeren din har det fint og gleder dere over den lille:) Hva alle andre mener er bare deres sak.
Kos deg med graviditeten og vær stolt over at din kropp, uansett størrelse faktisk kan skape et helt menneske! :)

hold deg til de som vil deg godt og er positive i livet...
har og blitt skuffet uttalige ganger av folk... noen tenker bare ikke!
så mitt råd gled dere over miraklet dere har i vente, og hold deg unna folk som får deg lei deg...
det prøver jeg på mitt beste å gjøre :)

hold deg til de som vil deg godt og er positive i livet...
har og blitt skuffet uttalige ganger av folk... noen tenker bare ikke!
så mitt råd gled dere over miraklet dere har i vente, og hold deg unna folk som får deg lei deg...
det prøver jeg på mitt beste å gjøre :)

Her var det mange unødvendige kommentarer, ja! Det er ikke noe kjekt å høre når man er sårbar nok fra før. Men det høres ut som samboeren din er en god støtte for deg, og det er jo bra :) Ta vare på deg selv og hverandre :)

Her var det mange unødvendige kommentarer, ja! Det er ikke noe kjekt å høre når man er sårbar nok fra før. Men det høres ut som samboeren din er en god støtte for deg, og det er jo bra :) Ta vare på deg selv og hverandre :)

Back
Topp