Små Bryster......

Dorothy_1

Gift med forumet
Jeg er nå ca 18 uker på vei, Og synes Ikkje at det er noen som helst forskjell på brystene mine.
Har ganske små eller normale av natur.
Er dette normalt??????
Kommer det melk I di...???????[:D] 

små eller store spiller ingen rolle - melk kommer det, og helt sikkert nok til at babyen din skal bli god og mett!!

Jeg trengte ikke å bytte bh før rundt uke 20 tror jeg.

Jeg måtte bytte bh veldig tidlig, men mine vokste noe helt vanvittig. Viss de vokser enda mer etter at jeg har født, så er jeg redd babyen ikke kommer til å få tak, stakkar..[8|] 

j har heller ik store av natur, og synes helelr ikke mine har vokst noe særlig, har gått opp en str ca... men nå er jo j i uke 29.

Mine har heller ikke vokst noe, men det er muligens for tidlig! men jeg tror ikke du ska være lei deg for at puppene ikke har vokst! det blir jo lettere å beholde formen på puppene når de ikke vokser enormt mye på forhånd. som regel krymper jo puppene igjen etterpå, og da er det kjedelig hvis de blir kjempeslappe!

Bare kos deg med de puppene du har[;)] Melk får du sikkert uansett!

Klem, M

jeg har gått opp en størrelse,så de har ikke vokst så veldig mye,men jeg merker forskjell da[:)]

Okey, Jeg har faktisk fått noen strekkmerker på di, Såh NOE må di da ha vokst her..... [:D]

Jeg har gått opp en bh-str til nå, men de er fremdeles små.
Men vi ser vel ut som Pamela alle sammen til slutt, hehe......

Back
Topp