Små blødninger

Dalin87

Forelsket i forumet
Hadde det i 4 dager forje uke, med litt smerter det har slutten nå. Skal til legen i morra kan jeg be om ul da?

Ville ikke si noe her inne mens jeg blødde for jeg vet at det ikke er noe farlig forhåpendligvis [;)]

Ja det kan du! :)

Er ikke sikkert legen har UL? Ikke alle leger som har det..

Ååååhrk liker ikke alle som fortsatt blør, så seint... [&:]

Men går sikkert fint! [:D]

Legen min har ikke ul men går ann og få haste time på sykehuset siden de har egen avdeling for haste ul, men vet ikke om det er en god nok grunn.

Og ja dette skal gå bra [;)] dere blir ikke kvitt meg så lett [8D]

Nei vil helst ikke bli kvitt deg.... [8|][:D]

Blødninger i sv.skapet er vel absolutt god nok grunn til haste-ul vil jeg si...

Jeg har hatt småblødninger, og legen syntes i utgangspunktet ikke det var noe å bekymre seg for, men siden jeg var bekymret og stresset pga det skulle jeg få time til tidlig UL. Så det kan lønne seg å spørre.

jeg har fått hastetime til tidlig ul på sykehuset hver gang jeg har blødd!

Dette skal gå bra altså!! Krysser fingrer!!

Tihi [;)] håper jeg får haste time men har jo slutta å blø nå har ikke symtomer på at det har blødd en gang. Hmmm

Jeg ville tatt en tur til en gynekolog for UL. Lykke til[;)]

I forrige svangerskap begynte jeg å blø, ikke mye - men nok til at jeg ble bekymra. Ringte legen og han henviste meg til ultralyd med en gang. Fikk time dagen etter. Måtte sitte og vente litt da, for de tok meg innimellom de fast oppsatte timene.
Synes absolutt blødning er grunn nok til å få ultralyd! Håper er alt bra med den lille :-)

Back
Topp