Små blødninger

nr.tre

Forelsket i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Har hatt små blødninger hver dag nå siden onsdag forrige uke. Er en blanding av rødt og brunt blod. Idag er den dagen det har kommet minst. Håper jeg snart er ferdig med dette, utrolig frustrerende. Blir ikke like redd når jeg ser det lenger da, er blitt en vane;) noen andre som også blør litt? Har dere fått beskjed om hvorfor dere blør? Siden jeg ikke blødde når jeg var hos legen så hun heller ikke hvor det kom fra.

Hm.. høres jo uskyldig ut da heldigvis :) Aner ikke hva det kan være egentlig, men håper du slipper det mer nå da :)

Huff, jeg har ikke noe å komme med enn god bedring :)

Jeg har blødd mer og mindre i en og en halv uke! Fikk time til ul i går, da så vi en liten reke sprelle og hjerte som slo. Er du bekymret, så ring legen din. Men det er vanlig med blødninger i første trimester, så lenge du ikke har magesmerter er det ingenting å engste seg over :)

Jeg har hatt rosa blødninger i tre-fire dager nå. Skal til fastlegen på mandag. Er selvfølgelig bekymret ettersom jeg har hatt SA før. Men, ingen smerter eller noe sånt. Mest ved første dobesøk på morgenkvisten og så mindre og mindre ut over dagen før det opphører helt på kvelden. Bare å krysse fingrene :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Sniker litt fra okt. Jeg har små blødninger.Jeg har det når jeg egentlig skulle hatt mensen. Men ikke noe farlg. Har vært på ul og alt så bra ut; )

Jeg hadde småblødninger fra og til slik som du beskriver i sommer. Det var ikke mye men da jeg reiste på ultralyd i uke 9 så viste det seg at det var BO og da angret jeg på at jeg ikke hadde tatt kontakt med legen før. Ikke for å skremme, men er nok lurt å sjekke om alt er i orden ;)

BO eller Blighted ovum - morkaka utvikler seg normalt og kroppen oppfører seg som om den er gravid, men egget utvikler seg aldri. Utrolig kjipt å oppdage, hadde masse symptomer og kjempehøyt hcg nivå. Det eneste som tydet på at noe var galt var bittelitt lyserosa/brun utflod og det var bare noen dager innimellom. Når jeg var på ultralyd så så det ut som jeg bare var 5 uker på vei, for å være sikker så måtte jeg inn på ultralyd 2 ganger til, først etter en uke og så etter 2 uker for å være sikker på at det ikke var ett foster der.

Sniker fra oktober. Be om å få det sjekket med ul. Jeg er inne i min 4. graviditet. Har småblødd alle gangen. Har ei datter og er 15 uker nå, men de to andre gangene var det ma-er. Når du har ma har man ofte små blødninger og ingen smerter selv om lille spire har sluttet å vokse. Poenget mitt: alt kan være fint, men det kan også ha gått gærnt. Lykke til!

Sent from my iPhone using BV Forum

Ang magesmerter er også det veldig vanlig i første trimester.. har det denne gangen slik jeg hadde sist. Noen ganger er det luft smerter andre gangen minner det om mensensmerter :-)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Var hos legen forrige fredag og fikk henvisning til ul på mandag, da så vi noe legen gikk utifra var et bankende hjerte:) blødde en del denne dagen, de andre dagene kommer det bare litt og litt, men blør hver dag. Lurer litt på om jeg skal ta en privat ul før påsken slik at jeg vet om ting er i orden eller ikke.

Back
Topp