Små blødninger

Looney

Forumet er livet
VIP
har hatt minimalt med blødning på dagtid i dag. Mn har ikke vondt så tenker at det kommer etter celleprøve i går.

Kan være rett det el??

Ja, tror man kan blø litt når de tar sånn celleprøve[&:], så det er sikkert derfor[:)]

ORIGINAL: SkattIMagenMin

Ja, tror man kan blø litt når de tar sånn celleprøve[&:], så det er sikkert derfor[:)]

Velger å tro det jeg og. Litt naiv kanskje? var vel egentlig ikke ordentlig blod heller, men litt blodslim på en måte. Åhhh for noen herrlige detaljer[:D][:D]

Enig her, du er veldig ømfintlig for små rift vet du [:)]

Tror det samme som de før meg;). Alt er galt med oss gravide vettø=).

høyres veldig sannsynlig ut.
slapp av du![:)]

Ja, orker ikke bekymre meg for å være helt ærlig. Har ikke hatt antydninger til blødninger noen gang tidligere i svangerskap, også får jeg det etter et legebesøk så tror det er derfoor. Legen styra verre oppi dåsa i går nemlig.

Så jo på ul  igår at alt var bra. Jeg drar på ferie på mandag og koser meg jeg[:)]

Gjør du veldig rett i;).
Ikke noe vits i stresse=). Blir deilig å komme seg litt bort fra alt styr og sånn og dra på ferie:D Så deilig!

Jeg spotta også litt etter å ha tatt celleprøve her om dagen, og da sa legen at det kunne komme til å blø litt etterpå. Så du gjør nok rett i å ta det hele med ro [:)]

ORIGINAL: Maanestråle

Enig her, du er veldig ømfintlig for små rift vet du [:)]

Høres veldig sannsynlig ut! [:)]

Back
Topp