Små blødninger OPPDATERT

Monolit

Betatt av forumet
Har små blødninger støtt. Jeg begynner å bli bekymret. Andre som har?

jeg har hatt gjevnlige blødninger siden uke 3 med 2-3 ukers mellomrom, har vært på to UL og de finner ingenting. Kommer mest sannsynlig fra livmorhalsen. Har du vært og hørt hjertelyd hos legen?

Lucasnathaniel skrev:
Blodninger er det lurt å ta på alvor uans. Ta kontakt med jordmor eller lege :)

ja, spesielt viss det fortsetter i andre trimester. Regnet med at HI her har nevnt det for lege/jordmor når det har vart en stund :)

Nei, ikke jeg, men insisterer deg å ta kontakt med legen / jordmor for sjekk. Krysser fingrene for at det er ufarlig.

Jeg har ikke tatt det alvorlig til nå, fordi jeg hadde det sist svangerskap også... Jeg trodde jeg blødde fordi jeg hadde uvi (og Evt hatt denne lengre enn jeg trodde selv), men nå er jeg behandlet for det og nå kom en blødninger igjen. Skal på innvendig ul kl 14.00.

lykke til <3

rosaeple skrev:
lykke til <3

Det er konkludert med at blødningene er ufarlig. Jeg trodde jeg skulle på innvendig ul, men legen va mest interessert i morkaka og det ble derfor vanlig ul. Babyen hadde d bare fint og det var ingen blodansamlig på morkaken, og dermed mente legen jeg ikke skulle bekymre meg. Fikk bilder og også han antok at det var en jente uten å være 100% sikker. Jeg er henvist til Tromsø for ul i uke 18 (av andre grunner), så legen mente på at jeg måtte spørre de om kjønn da... Ellers var det trivelig at legen husket meg fra tvillingsvangerskapet, han lurte på om fødselen med dem gikk bra og hvordan de hadde det...

så bra at alt såg fint ut

Kristine_26 skrev:

Så godt at alt så bra ut! :D Koselig med mulig en liten jente! Er tvillingene dine gutter eller? :)

Lucasnathaniel skrev:
Godt at alt er bra, godt å få skjekket det :)

Så godt at alt er bra med den lille(jenta)
Har selv hatt blødninger fra uke 11 til senest i sist uke..Og slapper ikke helt av med blødningene enda..Alt er fint med jenta i magen min:-)

Påskeharen skrev:
Så godt at alt så bra ut! :D Koselig med mulig en liten jente! Er tvillingene dine gutter eller? :)

Tvillingene er jente og gutt. Gutten vil ha lillebror og jenta vil ha lillesøster... Her blir en skuffe uansett kjønn på babyen...

Så bra at alt er vel:D

Tilslutt blir de nok glade for å bli storesøsken begge to tenker jeg:D Men skjønner jo at de ønsker seg en til på sitt lag:D

Back
Topp