Små blødninger- lettblødende livmorhals

blomstrendemamma

Blir kjent med forumet
Hei dere!

Jeg har begynt å bekymre meg litt. Fikk positiv test på fredag og var da 4 uker på vei. Tidlig i sommer sleit jeg veldig med at jeg blødde ved sex eller hvis jeg tok i litt når jeg var på do. Var hos gyn og fikk tatt celleprøve, ul og alt. Alt var normalt, men hun mente at jeg har lettblødende livmorhals. Helt ufarlig, men kan være ubehagelig når man i perioder blør lett. Hun sa det kunne gå over helt av seg selv. Så har jeg nå klart å bli uplanlagt gravid, men kjenner jo nå at jeg gjerne vil beholde det.
Har siden i helga blødd litt lett, noen ganger brunt, noen ganger litt rødt. Kommer kun på papiret når jeg tørker meg. Hadde sex på søndag kveld og blødde da etterpå. I går gikk det fint, selv om jeg hadde litt brunt på truseinnlegget. I dag våknet jeg med litt rødt i trusa og har siden det blitt mer og mer engstelig. Har ingen smerter eller noe.

Vil så gjerne tro at dette skal gå bra♥️, men jeg vet ikke hvor mye jeg skal håpe..

Noen som har erfaring med lettblødende livmorhals og graviditet?

Jeg har ikke erfarig med lettblødende livmorhals, men jeg blødde under svangerskapet sist slik du beskriver. Flere ganger de første ukene blødde jeg, og det endte bra. Hvis du er bekymret ville jeg tatt kontakt med lege og målt hcg med noen dagers mellomrom for å sjekke stigning.
Håper og tror det går bra :Heartred

Back
Topp