Små blødninger i uke 13

Aina K

Andre møte med forumet
Hei...

Jeg må bare spørre resten av dere som har termin i februar også. nå er jeg 13+3, og har drivi å små blødd litt fra å til siden uke 12.. Har vært på kontroll og UL og de sier at alt ser bra ut. Er det flere som gjør det samme å er dette normalt? Jeg og forloveden min mistet vår første den 29. April også ble jeg gravid på nytt 5 dager etterpå..
De små blødningene jeg har nå, er ikke ferskt blod, det er gammelt, det er lite å det er null klumper. Har ikke vondt i magen eller noe.. Kan noen svare meg på dette.. Er litt bekymra for at det kan være noe galt...

Mvh Aina

Ej hadde ganske masse av d i uke 5. Så da fikke ej komme t ul i uke6.
D legen kunne forklare d me var at ej mest sansynlig hadde hatt ei "rift" i livmora og at d ik va nokke farli.
D var slik som kan skje avogtil.

men det er sånn at så lenge det ikke er friskt blod så er det ikke noe å bekymre seg for??

Trur at så lenge det ikkje er friskt blod så går det bra, eg har hatt masse små blødninger eller "brunlig utflod" litt av og på sien eg var i veke 7 så har vert på to u.l men alt har vert bra kunne trulig skyldes at eg har kasta opp så mye at eg har sprengt eit blodkar men blir jo veldig engstelig da. men ellers så endrer floraen seg der nede og ganske mykkje nå så litt endringer i farge menge ol kan oppstå
Håper du fikk noe lunde svar[;)] tiv tvi så satser me på at det går over

Har ikke erfaringer selv, men har hørt om MANGE som har små blødninger/farga utflod... [8|]
Forstår godt du syns det er ekkelt, jeg hadde nok freeka ut [;)]
Krysser fingrene for deg og for at det bare er noe forbigående [:)]

Kan være rifter o.l. Men er ikke sikker.

Men jeg har blødd/spottet litt fra og til siden uke 12. Er straks i uke 14 og alt er bra=). Trenger ikke komme fra livmor, men kan være en gammel blodansamling rundt området et sted, fra en gammel rift eller lignende.

skjønner at du er bekymret.. ikke noe artig å gå å blø og gå å være bekymret..
hadde nok gått til legen om ett par dager og bedt på en ultralyd til jeg..
om alt ser supert ut da, er det bare å senke skuldrene og nyte resten[:)]

ORIGINAL: gullemitt09

Har ikke erfaringer selv, men har hørt om MANGE som har små blødninger/farga utflod... [8|]
Forstår godt du syns det er ekkelt, jeg hadde nok freeka ut [;)]
Krysser fingrene for deg og for at det bare er noe forbigående [:)]

Hadde det sånn i de 2 første svangerskapene, faktisk omtrent en gang i mnd. Nesten som en tiny-mini mens, men aldri friskt blod eller klumper og sånt, heller aldri med magesmerter. Kun brunlig utflod. Tror det e ganske vanlig, men du skal ikkje gå og uroe deg. Ta heller kontakt for ny ul om du føler for det. Bedre med en gang for mye enn en gang for lite!!

Tusen takk for svar. det er sånn brunlig utflod nå, har forhørt meg litt rundt i dag å folket sier at det kan være ett sprengt blodkar. Har influensaen oppå det hele så med masse hosting å nysing så kan det være det. Skal til jordmpr nå om ikke lenge så da kan jeg prate med henne om det også. Tusen hjertelig. dette hjalp mye på humøret å redselen.. Igjen takk :)

Back
Topp