Små blødning

Sommerfugel

Andre møte med forumet
Hei jenter.

Er gravid i uke 6 + 4 og blør hver gang jeg er på do før å gjøre nr 2. (Sorry for detaljer og kommer ikke derfra)
Ikke rødt ferskt blod med lyserosa/lysebrunt. virker som det kommer når jeg presser litt.
kjenner jo jeg blir bekymret

noen som har opplevd det samme?
 
Hei jenter.

Er gravid i uke 6 + 4 og blør hver gang jeg er på do før å gjøre nr 2. (Sorry for detaljer og kommer ikke derfra)
Ikke rødt ferskt blod med lyserosa/lysebrunt. virker som det kommer når jeg presser litt.
kjenner jo jeg blir bekymret

noen som har opplevd det samme?

Helt vanlig! Selv om det kanskje ikke kjennes slik ut kan det være hemorroider. I tillegg er slimhinnene våre svært skjøre akkurat nå.
Jeg blir alltid treig/hard i magen og fort forstoppet når jeg er gravid, og blør nesten alltid litt når jeg gjør nr. 2:hilarious:
 
Ser nå at du sier det ikke kommer derfra, men det er også helt vanlig! Som sagt; skjøre slimhinner! Mange får rosa på papiret hver gang de er på do.
 
Ser nå at du sier det ikke kommer derfra, men det er også helt vanlig! Som sagt; skjøre slimhinner! Mange får rosa på papiret hver gang de er på do.

Ja har lest litt om akkurat det har en på 11 og ei på9 men kan ikke huske jeg at det var sånn da
 
Ja har lest litt om akkurat det har en på 11 og ei på9 men kan ikke huske jeg at det var sånn da

For mange skjer det nok heller aldri. Dette er min tredje og det har ikke pleid å skje med meg. Bare leser at veldig mange opplever det. Så lenge det bare er litt friskt, rosa på papiret så vil jeg tro det er helt ufarlig :)
 
Back
Topp