Små barn og køyesenger

Apeloffen

Forumet er livet
Elias har sånn familieseng på soverommet sitt. Han ligger nederst i senga.. Men vurderte å kanskje la han få sove i øverste køya[:)] Meeen, man blir jo litt skeptisk.. hva om han faller ned å slår seg[8|] Er jo ganske høyt.. Og vil han klare å gå ned stigen uten å gå på tryne... Han har jo gått fint i stigen før, men likevell. Stigen står ikke på for øyeblikket.

Eliasn min blir 4 år i august.
Hva tenker dere?

Adrian skla få køyeseng så fort han blir frisk nok i benet sitt til å klare å klatre opp selv.
Han hadde så veldig lyst på og siden vi har en liggende så skal han få [:)]

ORIGINAL: Lille Lu

Adrian skla få køyeseng så fort han blir frisk nok i benet sitt til å klare å klatre opp selv.
Han hadde så veldig lyst på og siden vi har en liggende så skal han få [:)]

Okei.. ser de er omtrent like gamle[:)]

Er bare så redd for at han skal tryne midt i natta, hvis han må på do eller noe. Men jeg er vell kanskje bare litt overbeskyttende, eller..?

Nei ikke noe problem. Har selv ei jente på 4 og hun har ligget i øverkøya siden hun var 3. Har alldri falt ut, er jo ganske høy gavl... Har forresten ligget i øverkøy i campingvogn siden hun var 2.5 også...

ORIGINAL: Miram

Nei ikke noe problem. Har selv ei jente på 4 og hun har ligget i øverkøya siden hun var 3. Har alldri falt ut, er jo ganske høy gavl... Har forresten ligget i øverkøy i campingvogn siden hun var 2.5 også...

okey, så hun kommer seg opp og ned da, uten problemer?[:)]
Ja gavlen er jo høy, så engster meg ikke for at han skal ramle ned i søvne[:D]

Back
Topp