Små babyspark

Mammatil2

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
Augustlykke 2022 ❤️
Hvor tidlig kjente dere liv med nr.1 og nr.2 ?
Kjente dere det mye tidligere med nr.2 eller var det likt ?
Selv kjente jeg liv iuke 13-14 sist, så jeg er spent på om jeg kjenner det tidligere denne gangen, eller om det blir likt :D

1. kjente jeg det i uke 15.
2. kjente jeg det i uke 14.

så blir spennende å se denne gangen :)

Med førstemann kjente jeg først noe i uke 15 tror jeg. Med andremann kjente jeg antydning til små dunk rundt uke 12. Nå har jeg kjent noe som minner om leamus rykninger og pittesvake dunk og er bare i uke 8..... Men regner med det bare er luftbobler. Hehe

Med nr 1 kjente jeg det i uke 15:) også så det på utsiden av magen da jeg lå på sofaen en kveld i uke 16:D det var kjempe morro! Lille frøkna magen var skikkelig aktiv xD

Sent from my iPhone using BV Forum

Med nr 1 kjente jeg det i uke 15:) også så det på utsiden av magen da jeg lå på sofaen en kveld i uke 16:D det var kjempe morro! Lille frøkna magen var skikkelig aktiv xD

Her kjente jeg det på utsiden med en gang jeg kjente det. Jeg er tynn som en strek, så var kanskje derfor ?
Ja, det var mi også. Turbo fra morgen til morgen (med andre ord, non stop) :p

Hadde forranliggende morkake og er overvektig. Så sist kjendte jeg det ikkd før i uke 21. Regner ikke med å kjenne noe før denne gangen heller.

Med førstemann kjente jeg det i slutten av uke 15, og håper på noe sånt denne gangen også :)

Kjente det vel rundt uke 17-18 med første. Var omtrent likt med nr. 2, da lå morkaka foran.

tror jeg kjente noe som jeg trodde var babyen rundt uke 14 sist , men første gang er man litt usikker på hva man skal kjenne etter, og så er det mye luft og slikt som kan lure oss hehe

Jeg tror jeg va 17-18 uker da jeg kjente noe første gang :)

Sent from my iPad using BV Forum

Nr1: Uke 16-17 før jeg var sikker på at det var babyen
Nr 2: Uke 15

Tipper det blir noe sånt nå også, gleder meg til de første bevegelsene som jeg skjønner lille i magen lager - det synes jeg er magisk <3

Tror eg Va 19 uker me førstemann og 17 me andremann :)

Tror det var ca uke 16, på bussen. Der hadde jeg tid nok til å kjenne etter. Tok litt tid før jeg skjønte at det var spark
Ikke kommet så langt med Nr 2 ;)

Med begge mine kjente jeg det første gang på 16+0 :)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp