Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var det vanskelig å få babyen til å sove i vanlig seng når den vokste ut av denne?Jeg har!
Den beste vugga til barn og har søvngaranti.
Den er utrolig god, enkel å frakte med seg.
Alle i barselgruppa mi hadde den og vi hang den bare opp hos den vi var oss.
Skal selv ha en ny til denne babyen.
Sneglehuset har gratis frakt til Norge: http://www.sneglehuset.com/product/natures-sway-slyngevuggen-original-extended-45/
Var det vanskelig å få babyen til å sove i vanlig seng når den vokste ut av denne?
Jeg lånte bare en, og min unge sover ikke i seng.
De andre (barselgruppa) har ikke hat problemer med det. Ville helst brukt den til dagsoving og seng på natta.
Lurt Vi hadde aldri noe problem med soving og oktobersnuppa, men jeg er veldig for sånn all natural greier Og jeg kan tenke meg at barn med kolikk har et veldig godt utbytte av den!Jeg lånte bare en, og min unge sover ikke i seng.
De andre (barselgruppa) har ikke hat problemer med det. Ville helst brukt den til dagsoving og seng på natta.
Har kjøpt meg en i dag. Så det blir spennende å se
Men har du brukt den som om natten også?
Lurt Vi hadde aldri noe problem med soving og oktobersnuppa, men jeg er veldig for sånn all natural greier Og jeg kan tenke meg at barn med kolikk har et veldig godt utbytte av den!
Kan virkelig se for meg det ja! Godt det finnes sånt!Ja, hun ene hadde en kolikkunge. Var gull verdt..