Slutty Halloweenkostymer til barn

hissigproppen

Gift med forumet
I dag var vi og kjøpte kostyme til jenta vår, og mannen (og forsåvidt jeg også) reagerte på at flere av kostymene til jenter under 10 år er ganske så slutty.
Slutty heks, slutty vampyr, slutty heks med spindelvev.

Vi endte opp med en gresskar-heksedrakt som var helt "normal". Ikke for skummel og ikke slutty.

Er det noen andre som har reagert på at kostymene blir litt korte eller utringede eller sånt? Eller kanskje vi er litt pripne?

Jeg så også det på lekebutikken, og i bladet vi fikk i posten.
Rett og slett slutty kostymer ja.

Jupp har sett det selv, og reagert på det. Men nå ser man jo yngre og yngre jenter som kler seg ganske så... utfordrende...:S

Tja..et par av de kan ha vært tvilsomme men snuppa fikk en prinsesse/hekse kjole.. den dekker hele ho og ser man litt av skuldrene og forran så blir det ikke akkurat utringet på ho da

Trone skrev:
Jupp!!! Syntes det er helt forkastelig!!

VELDIG enig! Hva er egentlig vitsen? Hadde vært artig å sendt mail til noen av disse som selger å spurt hva de tenker med.

Her ble det ett stk trillerundt gresskar, med stilk til hatt. Kjempefin å ha utenpå dressen.. 

Labambie skrev:

Trone skrev:

VELDIG enig! Hva er egentlig vitsen? Hadde vært artig å sendt mail til noen av disse som selger å spurt hva de tenker med.

Her ble det ett stk trillerundt gresskar, med stilk til hatt. Kjempefin å ha utenpå dressen.. 

Har ikke sett disse kostymene,noen som har link..?

Men Labambie,herregud for en sykt trist signatur du har...
Nå fikk jeg skikkelig vondt....Fikk bare lyst å gå inn å holde gutten min...

Mange av disse dukkene er jo kledd på samme måte... Husker jeg reagerte på en "slutty-santa"-bratz dukke i lekebutikken i fjor...
 emoticon
Forkastelig, spør du meg!!! Har ingenting med å være barn å gjøre!

Vi skal uansett ikke ut og gå, så vi tok et tekkelig hekseantrekk.
Men vi kunne fått Alice in Wonderland meets sexy sykepleier. :-/

Frk.Z skrev:

Labambie skrev:

Trone skrev:

Har ikke sett disse kostymene,noen som har link..?

Men Labambie,herregud for en sykt trist signatur du har...
Nå fikk jeg skikkelig vondt....Fikk bare lyst å gå inn å holde gutten min...

Jah, jeg føler jeg trenger å bevisstgjøre at kjefting, skriking og smelling faktisk har en effekt på de små. Bare derfor. Når jeg har fått frem poenget, bytter jeg nok til noe morsom igjen. 

Limer inn noen bilder: (orka ikke finne så mange, men bare google)

Pirate girl kid pink

Frk.Z skrev:
Syns ikke de var så fæle jeg..=)

Nei, jeg orka som sagt ikke leite så mye... Og med dress og klær under blir de nok absolutt ikke ille... Men allikevel, jeg ser ikke helt poenget da...

De er så korte eller så utringa.

Jeg syns ikke de var noe gale, de som labambie la ut bilde av. Kan jo ha strømpebukse under! Pleier barna alltid å ha på fotside kjoler med polohals? :P 

Er enig i at det er masse klær ute på markede som ikke egner seg til barn da!

Back
Topp