Sluttet på P pillen..

Anita74

Forelsket i forumet
Hei.

Jeg er helt ny her, men må si det er ganske interresant å lese alle innleggene her.

Jeg har netopp sluttet med p pillen. Har en sønn fra før på 8 år, så jeg jar ikke hastverk, men, rart hvordan det er å gå å vente på noe.. Så, litt over en uke etter pille slutt, fikk jeg en liten blødning, men den ga seg med en gang. Mest sannsynlig eggløsning. Denne uken har vært preget av kvalme og uvellhet, har også mensenlignende smerter i magen. Lurer på om det er andre som har erfaring med å bli gravid rett etter pille slutt? For det kan jo være at jeg er det allerede, men det er jo selvfølgelig for tidlig å teste..

Håper det er noen som vil dele sine erfaringer med meg..

Hei! Jeg ble gravid nå i første prøve periode.Gikk nesten 10 år på p-pille, sluttet i slutten av brettet, fikk vanlig pillemens og så GRAVID! Har hatt mens murring og vært "tom" helt siden sannsynlig eggløsning.(hadde ingen positive el tester...) Så det er fullt mulig å bli gravid med en gang!!!

Wow, så da kan det fektisk hende at jeg er det da.. Det hadde vært kjempe gøy. [:)]

ja, litt skummelt også synes jeg..Men du har jo en fra før så du vet jo hva du går til! Men jeg er over 28 år så jeg bør jo være klar for det!! Lykke til med ventingen!

Takk for det. Jo jeg har en fra før, men han er jo 8 år, begynte ganske tidlig, så jeg føler at det er rett tidspungt nå å få nr. 2. Masse lykke til til deg og. Å ha barn er helt herlig, uansett store eller små. [:D]

Back
Topp