Sluttet med bleie?

Frk.Chicka

Forumet er livet
Har inntrykk av at det er så mange som har sluttet...

Vi er ikke i NÆRHETEN engang, han fatter ikke poenget med å gå på potte/do...

Zara er nok nærmere bleieslutt enn storebror gitt....

Hvordan er det med dere?

Mange alternativer, si ifra om noe ikke passer, så legger jeg til....

Han sier ifra innimellom, er flink hvis han ikke har på bleien i det heletatt.
Men er ikke bleieslutt helt enda nei. [&:][8|] 

Hun slutta med bleie på dagen i juni i fjor, å nå har hun i en ukes tid nekta bleie på natta. Så da er vi nok helt ferdig på den fronten nå.
Hadde ett lite uhell i natt, men de andre nettene har gått veldig bra [:)]

sluttet helt!
først på dag i mars/april, så en uke etter ville han ikke ha på natt heller[:D]

Sigve bruke bleie kun om natta, men æ trur det ikkje e så lenge te han e heilt slutta [;)]

Slutta da hun var 1 år og 9 mnd. Slutta på natta rett etter hun ble 2

Slutta med bleie på dagen nå i sommer og det har gått veldig bra. Han sier ifra når han må på do,men har noen uhell innimellom da han glemmer seg bort når han er i høy aktivitet. Nattbleia er fortsatt på!

ORIGINAL: Frk.Chicka

Har inntrykk av at det er så mange som har sluttet...

Vi er ikke i NÆRHETEN engang, han fatter ikke poenget med å gå på potte/do...

Zara er nok nærmere bleieslutt enn storebror gitt....

Hvordan er det med dere?

Mange alternativer, si ifra om noe ikke passer, så legger jeg til....

Vi var ikkjei nærheten heller før hun plutselig sluttet[:)] gikk en dag fra hun aldri hadde tisset på do,til å bare bruke truse på dagen nesten[:)]

Hun sluttet helt av seg selv, både på dag og natt, rett etter at hun fylte 3 år[:D] Nektet plutselig å ha på bleie (bleie er for babyer, sa hun [8D]).

Hun begynte å gå på do rett før dette (ca 1 uke før), og før det igjen viste hun overhodet ingen interesse for å slutte.

Hun sluttet den mnd hun fylte 3,bruker fortsatt bleie på natta da,men har flere tørre bleier enn våte,så vet ikke hvor lenge vi skal bruke det.

Hun sluttet med bleia rett før hun fylte 3 år, men bruker fortsatt nattbleie.
Og de bleiene hun har brukt på natta er så tunge på morgenen, så det blir nok en stund før vi blir kvitt den.

ORIGINAL: *Vipsen*

Hun sluttet med bleia rett før hun fylte 3 år, men bruker fortsatt nattbleie.
Og de bleiene hun har brukt på natta er så tunge på morgenen, så det blir nok en stund før vi blir kvitt den.

Nattbleia her også var rimelig tung, men det har gått bra å slutta på natta allikevel. I natt var hun oppe kl 12 å tisset før hun la seg igjen. Våknet helt selv..hehe!
Med Celine så ble det veldig sånn at hu ikke gadd å gå på do når nattbleia kom på. Så fort jeg tok den på sa hun: Mamma, jeg tisser i bleia. Men nå som hun ikke har valget, så går hun faktisk på do [:)]

Slutta med bleie på dagtid rett før han ble 3 år. Bruker nattbleie ennå. Ble så mange uhell, at han tar den på selv nå før han legger seg.

er så å si tørr, men han tørr ikke bæsje på do!!! men bhg er veldig villig til å hjelpe til å få han til å slutte. lederen kom i dag å spurte om det var ok at han gikk uten i bhg, å det ble jo ej kjempe glad for at de ville prøve! kansje han bare skal få bæsje se ut noen gange uten bleie. kansje han skjønner ting da. hihi. (slem mamma!![:D])

Tvillingene sluttet nå i sommer, ganske sent i ferien...
Jeg prøvde helt siden starten på ferien, med at no var det kult med truse[8D] Men neh...[8|]
Men så fant de det ut sammen en morgen, jeg lå å hørte på dem diskutere, gå på badet og kaste bleien, og fant seg truse[8D]
Siden den dagen har vi hatt minimale uhell altså[:D][:D]
Alexander er sluttet på natten og nå, mens Marcus sine bleier er dyvåt på morgenen, men det stresser jeg ikke med enda..[;)][:)]

Back
Topp