Sluttet å røyke !!

nitsirk4

Venter nr 3
Har sluttet å røyke og det er såååå vanskelig... Er så hissig at jeg ikke vet hvor jeg skal snu meg stakkars familien min ;) er liksom LITT hormonell fra før håper det går over ... Går ikke så fort over som alle sier tydeligvis ;) sånn måtte bare få det ut :) hvis noen sliter med samme så skrik ut :)

Oooooooff :) dere er flinke da :) meeeen suget er stoooort :( savner " friminuttene" mine ute på trappen jaja...jeg kommer nok over mitt dype savn hehe :)

Du er flink! :) jeg røyker ikke, så har ikke det problemet :) men stå på! :)

Takk ... Tror jeg trenger litt motivasjon ;) ikke bare bare ...;) kanskje for noen men :)

Så flinke dere er! :D
Har selv slutta for 1år siden, gikk og går overaskende bra, selv om det er enkelte ganger jeg savner "vennen" min. :p

Har sluttet å røyke og det er såååå vanskelig... Er så hissig at jeg ikke vet hvor jeg skal snu meg stakkars familien min ;) er liksom LITT hormonell fra før håper det går over ... Går ikke så fort over som alle sier tydeligvis ;) sånn måtte bare få det ut :) hvis noen sliter med samme så skrik ut :)

Sluttet for ikke så lenge siden selv. Et godt tips er å gå inn på www.slutta.no . Der er alle i samme situajson og det er kjempefin støtte der inne. Jeg er der inne fremdeles jeg, og sikkert i mange år fremover, selv om jeg ikke sliter med røykeslutten i denne omgang.

Første gangen jeg sluttet gjorde jeg det så jeg skjønner hvordan du har det.

Et annet tips er Røyketelefonen. Riing,ring,ring. Du kan ringe dem flere ganger om dagen. Du kan også få bli med i oppfølgingsprogrammet deres hvor de ringer deg opp etter avtaler med deg.

Lykke til! Dette klarer du vet du ! Heier på deg ! :gen014

Jeg sliter også !

Har nå holdt meg i 5 dager.
Det er hardt, ingen tvil om det.
Klikker for lite og ingenting. Huff :/

Drikk mye vann når suget kommer.
Tygg masse tyggi.

Gratulerer! Og hold ut! Det er så absolutt verdt det!

Har selv klart å slutte og jeg er så stolt! Ikke er det noe sug heller, ettersom jeg holder på å spy bare av tanken.

Me too ;) helt over!
Det er godt sjø :) Å slutte ja!

Kjempeflott at du har klart å slutte! Flink er du! Hold ut, den første tiden er definitivt verst! Men det er så verdt det!

Takk takk alle sammen :) ha en fabelaktig aften alle sammen :p:D

Hold ut - det blir bedre - jeg lover!! Sluttet for 2 år siden og er såpass ærlig med meg selv at jeg ikke tør prøve på fest en gang ;) Savner det IKKE i hverdagen, men litt på fest!!

Så flinke dere er! :D Jeg sluttet for halvannet år siden ca. og det var utrolig vanskelig i begynnelsen. Endte med å bli festrøyker (fester sjeldent)
Klarer ikke forestille meg hvor fælt det er med kroppen pakka til randen med hormoner... Stå på damer, all ære til dere!! Lille spira deres er heldig som har så flink mamma :)

Kjempe flinke :D her har d gått bedre enn forventet... Det vanskeligste ar faktisk i pausen på jobb.. For da pleier vi baare være 2 som går ut å røyker, og den stilletiden savner eg..... :P

Back
Topp