Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei:)
Noen andre som har sluttet å røyke når en fant ut at en var gravid??:)
det gjorde jeg å føler jeg har lagt på meg sinnsykt....andre?
liksom vert så slakk at jeg ikke har fått vert så mye i aktivitet heller...
Først og fremst: flinka som klarte å slutte å røyke!
jeg er ikke i samme bås (har aldri røyket) men ville bare si at; føler du bare at du har lagt på deg eller ser du det på vekta? Fordi jeg syns kroppen min har forandret seg veldig, både konsistens på huden på magen og utseende på den! Føler meg mye mer lubben, MEN vekta viser akkurat det samme som før jeg ble gravid! :) kan være drt gjelder for deg og?
nei vekta viste også at jeg hadde lagt på meg...:( men nå våger jeg ikke å vege meg:) vil ikke bli skuffet;) men merker kroppen er helt en annen nå, full i vann, oppblåst osv=)
Slutta den dagen jeg testa positivt, og det går fint egentlig :) føler jeg har lagt på meg og est ut rundt magen, Meeen vekta er på stedet hvil enn så lenge!
Jeg sluttet etter at jeg ble gravid, men har ikke lagt på meg så mye, har vært en del kvalm :(
Forrige svangerskap sluttet jeg også, og da la jeg på meg 5,8kg de første 12 ukene. Da var jeg ikke så kvalm da.
Ga mg på bursdagen min 1 juli i år:):) tenkte de var greit å få det overstått før eg ble gravid:) kiloene kommer snikendes de altså.. Men jeg heiv meg rett på trenebølgen så de kom aldri til... Mn lir lissom litt mer tusen på andre ting når man kake kan røyke synes jeg :/ men heller noen kilo ekstra enn få disse dødelige sykdommene som røyk fører til...:)
Jeg har sluttet å snuse, og det blir vel det samme. Kiloene kommer snikende, bare 1 hittil men.
Sluttet for ett å siden også (uten at jeg var gravid) og gikk opp 5 kilo i løpet av 5 mnd, på tross av at jeg tenkte på hva jeg spiste og løp minst 4 mil i uka... så jeg har rett og slett bestemt meg for å begynne igjen når lille er ute! Men snus har jo ikke de samme virkningene på omgivelsene da, selv om det ikke er sunt!
Jeg sluttet for ganske nøyaktig 3 år siden, rett før jeg ble gravid med 2åringern vår ;-) I det svanerskapet la jeg på med 18 kg, de to siste kiloene var vanskelig å få av.. Blir spennende å se på vekta om det røykelutt spillte noen rolle forrige gang. Var ikke så plaga med kvalme og oppkast med første, så var mye me i aktivitet. Håper enrgien kommer snart, slik at det blir mange toppturer og lange skituerer utover vinteren ;-)