Slutter man med kveldsflaske når man slutter med mme?

• Trådstarter Trådstarter neledam
  • Opprettet Opprettet
N

neledam

Guest
Eller gir man kumelk på flaske?
Har gitt grøt kl 18 nå og mme kl 19, men siden hun nesten ikke drikker noe mme så vurderer jeg å kutte det helt ut og heller gi grøt rett før leggetid.
Er det vanlig å slutte med flaske når man slutter med mme?

Felix får vanlig kumelk lunket i flaske. Det liker han mye bedre enn mme ;)

Det kan du velge selv. Hvis han ikke trenger flaske for kosen før natten så er du ikke nødt til det:)

Her fikk eldste flaske med kumelk når han sluttet med mme. Måtte varme den da, ville ikke ha den kald.

Jeg gjør det. Gikk bra med storebror hvertfall, satser på det går bra med lillebror også.

Han kan jo få kumelk for kosen, men da må du jo vende han av med det senere.
Sånt rent ernæringsmessig har det ingen hensikt, da er det bedre å få melk til måltidene

Vi har kutta flaska helt nå! GAWD det er godt å slippe den flaskevasken! Vi har sånn wow kopper som hun får melk fra, funker godt! Får melk til frokost og kvelds. Så begynner hun å få taket på å få av glass også. Ellers i løpet av dagen får hun vann fra tutkopp :)

Vi har kutta flaska helt nå! GAWD det er godt å slippe den flaskevasken! Vi har sånn wow kopper som hun får melk fra, funker godt! Får melk til frokost og kvelds. Så begynner hun å få taket på å få av glass også. Ellers i løpet av dagen får hun vann fra tutkopp :)
Så koselig å se deg her inne :D lenge siden ;)

Så koselig å se deg her inne :D lenge siden ;)

Haha, jo takk for det :D <3
Begynner å bli en tid siden, har vært godt med litt pause i grunn ;) Men koselig å være her inne igjen også da ^^,

Haha, jo takk for det :D <3
Begynner å bli en tid siden, har vært godt med litt pause i grunn ;) Men koselig å være her inne igjen også da ^^,
Har sett deg her inne på snokerundene mine ;) på andre underforum da :) kjekt at du titter litt innom oss også :) gratulerer med overstått ett-årsdag :)

(Ikke meninga å kuppe tråden, sorry!)

Du syns disse wow koppene funker bra? Så de på apoteket Idag så lurte på å kjøpe en :) er ganske lei av å vaske flasker jeg og. Og er jo greit å lære ho å drikke av kopp :)

Du syns disse wow koppene funker bra? Så de på apoteket Idag så lurte på å kjøpe en :) er ganske lei av å vaske flasker jeg og. Og er jo greit å lære ho å drikke av kopp :)

Ja, jeg synes det :) De søler ikke, og det er bare for mini å suge på kanten så kommer det væske. Spørs jo litt på hvor fort de tar den biten da, gikk ganske greit her :) Er best når den er fylt godt opp synes jeg :P Høres ut som om at det kommer litt luft om den ikke er så full - men hun har ikke hatt magevondt pga luft av den grunn ;) Så kan de vaskes i oppvaskmaskin - og det er jo gull :D Det går jo an å kjøpe en og prøve :)

Ja, jeg synes det :) De søler ikke, og det er bare for mini å suge på kanten så kommer det væske. Spørs jo litt på hvor fort de tar den biten da, gikk ganske greit her :) Er best når den er fylt godt opp synes jeg :P Høres ut som om at det kommer litt luft om den ikke er så full - men hun har ikke hatt magevondt pga luft av den grunn ;) Så kan de vaskes i oppvaskmaskin - og det er jo gull :D Det går jo an å kjøpe en og prøve :)
OK, syns bare den så så stor ut. Tenkte at man må kaste en del melk hvis man skal fylle opp den hele tiden? Kan jo kanskje bare sette den i kjøleskapet mellom hver gang da? Tror jeg skal prøve en hvertfall :)

Jeg har kutta kvekdsflaska for lenge siden, orka ikke flere bleieskift på natta ;) null stress, eneste fordelen med at vi aldri får rutine på noe kanskje ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

OK, syns bare den så så stor ut. Tenkte at man må kaste en del melk hvis man skal fylle opp den hele tiden? Kan jo kanskje bare sette den i kjøleskapet mellom hver gang da? Tror jeg skal prøve en hvertfall :)

Vi bruker en kopp om dagen, fyller den ved frokost, og setter den i kjøleskapet rett etter måltidet og bruker den til kveldsmaten også, og har den til vask etterpå. Umulig å forutsi hvor mye de drikker uansett :P Har vent meg til at det er litt svinn når man har barn ;)

Har sett deg her inne på snokerundene mine ;) på andre underforum da :) kjekt at du titter litt innom oss også :) gratulerer med overstått ett-årsdag :)

(Ikke meninga å kuppe tråden, sorry!)

Driver du og sniker altså? Haha, shhhh :P Hører jo hjemme her, må jo prøve å henge med ;)

Driver du og sniker altså? Haha, shhhh :P Hører jo hjemme her, må jo prøve å henge med ;)
Snoker litt når jeg kjeder meg på nattevakt og det er dødt her inne :rolleyes: ;)

Back
Topp