Slutter i bhg

Oktoberjenta

Elsker forumet
Jenten min skal jo slutte i bhg pga flytting. Hva er normalt å gi til avdelingen? Hva skriver man og når skal man gi det?

Vi ga epletre , passet perfekt til naturbhg han gikk i første årene. De fikk det siste dagen han gikk der:)

Tror ikke vi skal gi noe, blir en befrielse å slutte der.. Men kanskje en liten oppmerksomhet til den ene gode assistenten som har vært en trygg base de siste to årene?

Ellers har hun ikke hatt de samme voksne der mer enn et par, tre måneder av gangen.

Eldste her slutta i fjor for å begynne på skolen. Kjøpte en bok til avdelingen vi skrev hilsen i og han signerte. Så skrev vi et fint kort og kjøpt en Twist til de ansatte. Skal gjøre det samme i år når minste slutter.

Vet noen som la noen gode drops oppi ett glass å skrev med en fin lapp men noe som at de skulle ta en drops hver gang de tenkte på han og savner han☺

Vi skal flytte nå i sommer, jeg strikker tøfler til de ansatte på avdelingen til vesla, og tenkte å lage noen fine kort til de i tillegg...

Vi flytter også, fra en liten familiebarnehage. Har egentlig glemt det litt, så må vel tenke på noe lurt... Har lyst til å gi noe som gagner alle, små og store!

Vi ga ikke noe, følte ikke for det.

Men vet noen gir kort og blomster, kake eller noe lignende som hele personalet kan kose seg med på pauserommet.

Her har hver enkelt på avdelingen fått kort med noe foreldrene har satt pris på, altså forskjellig og personlig innhold. Jeg setter stor pris på det. Heller et sånt kort enn gave. Gjerne med bilde av barnet - jeg har en perm med julekort og hadekort jeg har tatt vare på og så koselig å se på bildene og huske barna :)

Gave kan jo være alt fra bøker og leker til avdelingen, en skål med twist, småkaker el til de voksne, eller en flaske hjemmelaget saft eller hjemmelaget syltetøy til hver person, pynteting el.

Vær obs på allergi/astma mtp blomster og ikke alle drikker alkohol så vin bør man unngå.

Jeg gir ikke noe .... han har ikke trivdes så veldig godt og jeg er ikke vært fornøyd

Vet ikke om vi gir noe til hver enkelt. Mulig vi kjøper en bok med en hilsen i. Vært mye sykemeldinger der, og en fryktelig mange med delte stillinger. Så hadde nok blitt dyrt om vi skulle kjøpe noe til hver og en av de.

Vi ha ei bok til avdelinga når vi flytta.

Jeg kommer ikke til å gidde å bruke så mye tid/penger på det tenker jeg. Syns de er snille som jobber der, men har ikke noe spesielt forhold eller kontakt til dem. Så kanskje det holder med en twist pose og et kort med en liten hilsen til alle som jobber der? Husker ikke navnene på alle der en gang :p Hun har kun gått der siden januar og det er liten avdeling

Vi ga forresten noe annet til siste bhg han gikk i, siden jeg ikke var fornøyd der så fikk de en gave ti hele avdelingen, tror det var en globus eller så var det et spill

Jeg kommer ikke til å gidde å bruke så mye tid/penger på det tenker jeg. Syns de er snille som jobber der, men har ikke noe spesielt forhold eller kontakt til dem. Så kanskje det holder med en twist pose og et kort med en liten hilsen til alle som jobber der? Husker ikke navnene på alle der en gang :p Hun har kun gått der siden januar og det er liten avdeling
Det er ingen som forventer at du kjøper noe!
Ellers er en pose twist helt supert :)

Back
Topp