Slutten på amminga?

Siljean

Gift med forumet
Augustlykke 2015
❤️Mailykke 2022❤️
ja, nå er jeg lagt inn på sykehus. Får medisin og sm. man ikke kan amme med, og frøkena er selvfølgelig hjemme med pappaen og søskenene. Hjemme er 20mil fra sykehuset. Jeg savner henne, og det var ikke slik ammeslutten skulle bli. Men produksjonen tåler vell neppe 3 dager fullstopp?. Ikke er det noe bedre at jeg ligger på gyn og hører nyfødte gråte. Vil hjem til snuppa mi ❤️
 
ja, nå er jeg lagt inn på sykehus. Får medisin og sm. man ikke kan amme med, og frøkena er selvfølgelig hjemme med pappaen og søskenene. Hjemme er 20mil fra sykehuset. Jeg savner henne, og det var ikke slik ammeslutten skulle bli. Men produksjonen tåler vell neppe 3 dager fullstopp?. Ikke er det noe bedre at jeg ligger på gyn og hører nyfødte gråte. Vil hjem til snuppa mi ❤️

Hei!

Huff, så leit at du må være borte fra henne så lenge. :/

Du kan jo pumpe, hvis du har ork til det?

Siden sykehuset har føde-/barneavdeling, spør du bare om du kan få låne en pumpe.
Det får du helt sikkert.
Bruk babygråten til noe positivt, og tenk på din egen baby, så kan det hjelpe utdrivningen. ;)

Alternativt kan du prøve å håndmelke så mye du klarer, så kan det hende produksjonen kan opprettholdes, om så ikke 100%, så ihvertfall litt. :)
 
Tror ikke jeg orker det pga smerter og formen. Men kan jo alltids prøve om jeg føler jeg orker:)
 
Back
Topp