Slutte tvert på Lutinus

Hvitveisen

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Jeg har min siste dag på Lutinus i morgen, har testet positivt og tror jammen jeg er gravid! :D

Det er liksom riktig å slutte tvert? Eller trappe ned med en om dagen de neste tre dagene?

Bør kanskje ringe Ullevål å spørre i morgen, vil ikke at noe skal gå skeis nå!

Har ingen medisinske grunner til å gå lengre på det. Ingen plager heller..

Jeg har min siste dag på Lutinus i morgen, har testet positivt og tror jammen jeg er gravid! :D

Det er liksom riktig å slutte tvert? Eller trappe ned med en om dagen de neste tre dagene?

Ring ullevål og spør. I brevet mitt står det at jeg skal fortsette til uke 12 ved positiv test. :)

Jeg skulle slutte tvert ihvertfall - tilhører st olavs

Tror det avhenger om det er frys eller fersk...? Jeg sluttet i alle fall tvert på fersk, mens nå på frys skal jeg fortsette tom uke 9 (men så slutte tvert)

Jeg skulle også slutte tvert på testdatoen, på ferskforsøk. Det stod det både på arket jeg fikk og når jeg spesifikt spurte om det når jeg maila inn at jeg var gravid.

Jeg skulle også slutte tvert, på Ullevål. Ble gravid på privat klinikk der skulle jeg fortsette til uke 10+6, men redusere til en gang per dag etter positiv test. Begge var fersk forsøk.

Jeg skulle også slutte tvert på testdatoen, på ferskforsøk. Det stod det både på arket jeg fikk og når jeg spesifikt spurte om det når jeg maila inn at jeg var gravid.
Samme beskjed som jeg har fått. Bare stusser over at det står i pakningsvedlegget at det skal brukes i 30 dager hvis man blitt gravid!?

Jeg tror dette er individuelt. Noen har jo lav progesteron produksjon, og da skal man fortsette. Best å høre med legen sin:)

Back
Topp