Slutte på prevensjon

3barnsmamma1

Glad i forumet
❄️ Januargull 2023 ❄️
Heisann! Sluttet på prevensjon rett før jul da vi bestemte oss for at vi ønsker barn. Det jeg lurer på er hvor lang tid etter slutt på prevensjon fikk dere mensen? Har hatt p-stav og gikk to uker på p-piller. Er det noen som har blitt gravid før mensen dukket opp? Venter spent på El tester som kommer i posten:p

Så spennende!! Jeg fikk en bortfallsblødning etter 2-3 dager som varte i 3 dager, og første mensen kom to uker etter der igjen, etter det var syklus normal for meg :p

Jeg sluttet på p pilla etter ca 2 år og fikk ikke mensen før etter 15 uker :bag: usikker på om det var covid-vaksina sin skyld eller pillene..
Ble gravid første syklus etter det :happy:

Fikk mensen en uke etter jeg tok ut spiralen og ble gravid på første syklus :)

Jeg sluttet på p pilla etter ca 2 år og fikk ikke mensen før etter 15 uker :bag: usikker på om det var covid-vaksina sin skyld eller pillene..
Ble gravid første syklus etter det :happy:

Har tatt vaksine jeg også så spent på om det har noe å si..

Heisann! Sluttet på prevensjon rett før jul da vi bestemte oss for at vi ønsker barn. Det jeg lurer på er hvor lang tid etter slutt på prevensjon fikk dere mensen? Har hatt p-stav og gikk to uker på p-piller. Er det noen som har blitt gravid før mensen dukket opp? Venter spent på El tester som kommer i posten:p

unnskyld at jeg spør, men er ikke september gruppen for de som er gravide?

Har tatt vaksine jeg også så spent på om det har noe å si..

Det virket ikke som det hadde noe å si for fruktbarheten vertfall, hvis det er noen trøst :happy: bare kjedelig å gå så lenge på "overtid", for da vet man jo ikke når man har el eller er gravid heller :smiley-ashamed004

Hei! Sluttet på cerazette minipillen i slutten av november og fikk ingen bortfallsblødning! (Hadde heller ikke noen blødninger når jeg gikk på de ca.6-7 år) Fikk eggløsning ca 5 uker etter jeg sluttet (usikker akkurat når, da jeg ikke testet etter EL) men testet iallefall positiv første gang 07.Jan! Rakk ikke få tilbake mensen med andre ord.. Så gikk utrolig mye raskere enn jeg hadde forestilt meg, da det ofte kan ta litt tid før man får tilbake syklus etter prevansjonslutt :woot:

krysser fingrene for deg, og håper syklusen din kommer i gang igjen snart :Heartred

unnskyld at jeg spør, men er ikke september gruppen for de som er gravide?
Har vel ingenting å si om man stiller et enkelt spørsmål. Er jo et åpent forum :) Velg heller å svare på spørsmålet og heller tipse vedkommende om at forumet har en egen side for de som prøver å bli gravide.

Ikke sikkert det var ment sånn, men svaret ditt virket ganske nedlatende :)

Hei du, kan ikke svare på ditt spørsmål, men vil bare gjør deg oppmerksom på at dette er en gruppe for de som er gravid med termin i september. Det finnes et forum for de som prøver- der er det flere som kan svare deg.

Hei! Sluttet på cerazette minipillen i slutten av november og fikk ingen bortfallsblødning! (Hadde heller ikke noen blødninger når jeg gikk på de ca.6-7 år) Fikk eggløsning ca 5 uker etter jeg sluttet (usikker akkurat når, da jeg ikke testet etter EL) men testet iallefall positiv første gang 07.Jan! Rakk ikke få tilbake mensen med andre ord.. Så gikk utrolig mye raskere enn jeg hadde forestilt meg, da det ofte kan ta litt tid før man får tilbake syklus etter prevansjonslutt :woot:

krysser fingrene for deg, og håper syklusen din kommer i gang igjen snart :Heartred
Takk for svar, var cerazette jeg også gikk på så håper at det blir slik for meg også :):Heartred

Hei du, kan ikke svare på ditt spørsmål, men vil bare gjør deg oppmerksom på at dette er en gruppe for de som er gravid med termin i september. Det finnes et forum for de som prøver- der er det flere som kan svare deg.
Fant det etter at jeg skrev her ;)

Back
Topp