Slutte på medisiner etter Ivf

Lillelottoventer

Forelsket i forumet
Novemberbarna 19
i dag er dagen jeg skal slutte på cyclogest og estradot. Er 10+3 i dag. Er skikkelig redd for å slutte. Andre som har vært nervøse før de sluttet? Føles så rart å bare slutte brått :anyone
 
i dag er dagen jeg skal slutte på cyclogest og estradot. Er 10+3 i dag. Er skikkelig redd for å slutte. Andre som har vært nervøse før de sluttet? Føles så rart å bare slutte brått :anyone
Jeg trapper ned jeg. På eget initiativ. Har fått beskjed om at jeg bare kan slutte, men siden jeg hadde mer cyclogest var det ok å trappe ned. Tar en om dagen noen dager til, og så slutter jeg til uka. Er 9+6 i dag:)
 
Fikk beskjed om å slutte 9+5(9+0 iflg klinikken) og sitter med den samme tanken. Virker kjempeskummelt å skulle slutte, samtidig tror jeg magen min kan bli fornøyd med det. Jeg tenkte egentlig fortsette til 12+1, har nok medisiner til det..
 
Tenker jeg også trapper ned med resten av cyklogesten.. 1 om dagen i en ukes tid. Estradot plasteret vet jeg ikke helt om jeg bare skal ta av?? Blir såklart veldig deilig å slippe alt av medisiner, men veldig rart også :)
 
Jeg sluttet bare i går.. så sykt lei av dårlig mage pga dem :p
Så nå får det briste eller bære
 
Jeg tror jeg gjør det samme i dag!!! Regner med det går bra!! Masse lykke til :Heartbigred skal bli deilig å slippe de :)
Ja! Blir deilig å kunne slippe å passe klokka for medisintid hele døgnet!
 
Spottet litt brunt i dag, tenker kanskje det enten har sammenheng med medisinslutt eller med sex natt til igår. Vanskelig å si :p
 
Hvordan gikk det? Skal selv slutte med progynova og cyclogest i dag. Vil men vil ikke ! Hvordan trappet dere ned progynova?
 
Back
Topp