i dag er dagen jeg skal slutte på cyclogest og estradot. Er 10+3 i dag. Er skikkelig redd for å slutte. Andre som har vært nervøse før de sluttet? Føles så rart å bare slutte brått
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg trapper ned jeg. På eget initiativ. Har fått beskjed om at jeg bare kan slutte, men siden jeg hadde mer cyclogest var det ok å trappe ned. Tar en om dagen noen dager til, og så slutter jeg til uka. Er 9+6 i dagi dag er dagen jeg skal slutte på cyclogest og estradot. Er 10+3 i dag. Er skikkelig redd for å slutte. Andre som har vært nervøse før de sluttet? Føles så rart å bare slutte brått
Jeg tror jeg gjør det samme i dag!!! Regner med det går bra!! Masse lykke til skal bli deilig å slippe deJeg sluttet bare i går.. så sykt lei av dårlig mage pga dem
Så nå får det briste eller bære
Ja! Blir deilig å kunne slippe å passe klokka for medisintid hele døgnet!Jeg tror jeg gjør det samme i dag!!! Regner med det går bra!! Masse lykke til skal bli deilig å slippe de
Ja, blir helt fantastisk trodde helt ærlig aldri denne dagen skulle komme HeheJa! Blir deilig å kunne slippe å passe klokka for medisintid hele døgnet!
Takk for at du deler.. da kanskje jeg ikke får helt sjokk når det sikkert kommer til å skje meg også!!Spottet litt brunt i dag, tenker kanskje det enten har sammenheng med medisinslutt eller med sex natt til igår. Vanskelig å si