Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Iom at jeg har bikket uke 12 så tenker jeg å forsøke å kutte kvalmestillende (Xonvea). Gikk en periode på 3 tbl om dagen, men er nå nede på 2. Hvordan har dere gått frem for å kutte? Og fikk dere noen bivirkninger?
Jeg prøvde å slutte, men ble veldig kvalm da, så startet opp igjen. Har ikke kommet så langt som deg da, er i uke 11 nå og var i uke 9 da jeg prøvde å slutte. Da trappet jeg ned fra 2 tabletter kveld, til 1 tablett om kvelden i noen dager før jeg sluttet helt. De skal ikke knuses eller deles så 1 tbl. er minste dose. Fikk ikke noen bivirkninger annet en at jeg ble kvalm igjen. Ellers synes jeg det var deilig å slutte fordi jeg blir veldig trøtt og slapp av Xonvea, som var grunnen til at jeg ville prøve å slutte. Men fant vel ut av at jeg heller vil være trøtt enn å spy.. Lykke til, og håper formen din holder seg bra uten tabletter også
Jeg er 12+2 i dag. Har prøvd å kutte helt ut med xonvea men ble helt sinnsykt kvalm av det, så tar 1 tablett morgen og 2 kveld. Foreløpig sykemeldt fra jobb. Kastet ikke opp men er konstant kvalm/uggen hele døgnet og det er en kamp å få i seg mat
Tenker å prøve trappe ned etter hvert, og prøve stå i kvalmen.
Man hører jo om de som er kvalme gjennom hele svangerskapet…