Slutte på kvalmestillende

Mammatilgull

2017 og 2020 <3
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
♡Novemberhjerter 2025♡
Iom at jeg har bikket uke 12 så tenker jeg å forsøke å kutte kvalmestillende (Xonvea). Gikk en periode på 3 tbl om dagen, men er nå nede på 2. Hvordan har dere gått frem for å kutte? Og fikk dere noen bivirkninger?

Jeg prøvde å slutte, men ble veldig kvalm da, så startet opp igjen. Har ikke kommet så langt som deg da, er i uke 11 nå og var i uke 9 da jeg prøvde å slutte. Da trappet jeg ned fra 2 tabletter kveld, til 1 tablett om kvelden i noen dager før jeg sluttet helt. De skal ikke knuses eller deles så 1 tbl. er minste dose. Fikk ikke noen bivirkninger annet en at jeg ble kvalm igjen. Ellers synes jeg det var deilig å slutte fordi jeg blir veldig trøtt og slapp av Xonvea, som var grunnen til at jeg ville prøve å slutte. Men fant vel ut av at jeg heller vil være trøtt enn å spy.. Lykke til, og håper formen din holder seg bra uten tabletter også :Heartred

Jeg er 12+2 i dag. Har prøvd å kutte helt ut med xonvea men ble helt sinnsykt kvalm av det, så tar 1 tablett morgen og 2 kveld. Foreløpig sykemeldt fra jobb. Kastet ikke opp men er konstant kvalm/uggen hele døgnet og det er en kamp å få i seg mat :sick006
Tenker å prøve trappe ned etter hvert, og prøve stå i kvalmen.
Man hører jo om de som er kvalme gjennom hele svangerskapet…

Back
Topp