Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg går på progynova og utrogestan og har fått beskjed om å slutte med medisin uke 9. Er 9+3 idag men tør ikke slutte enda.. Men har bare noen få piller igjen... Når måtte dere slutte? Eller hvor lenge skal dere gå på??
Skjønner deg godt. Jeg kjenner ikke til de medisinene, men skulle selv slutte med Lutinus i morgen, men har fått resept på mer. De mente det ikke var nødvendig, men syntes det var ok at jeg fortsatte allikevel.
Fikk beskjed i går at eg skulle gå en uke til, så slutte. Da blir det ut uke 5. Men jeg vet ikke om jeg tør, vil også gå litt lengre. Den gir meg en slags trygghet. Bruker Lutinus.
Tenker jeg ringer Medicus Ila dagen og hører litt med dem
Åh.. jeg måtte gå i 10 uker som standard etter fryseforsøk på Riksen. Det var en lykkens dag da jeg sluttet, og jeg blir faktisk fortsatt kvalm av å tenke på hormonene.
Men nå er det to babyer inni her også da, og det ble vel produsert godt med hormoner i alle bauer og kanter. Slo meg helt ut!
Nå er jeg bra. Og i uke 17 Kanskje var det hormonene som gjorde susen?