Slutte med røyk og/eller snus

Jeg snuser til vanlig, men er vant til å bytte til onico etter innsett (IVF). Ville aldri falt meg inn å ta en vanlig snus etter positiv test, og håper virkelig jeg klarer å slutte helt snart - selv om det ser litt dårlig ikke foreløpig :p

Hvordan går det med dere? :Heartred Her er jeg på dag 10 med bare Onico; og idag har jeg ikke snust det heller! Mulig jeg sprekker på Onicoen i kveld da, er så glad i å ta en når jeg skal slappe av. :rolleyes:

To uker på onicon og nå blir jeg kvalm av tanken :D takk for kvalmen på akkurat dette! Sist var jeg dum nok til å starte med snus igjen med en gang minste mann var ferdig med å amme :P helt idiotisk ;) :P

To uker på onicon og nå blir jeg kvalm av tanken :D takk for kvalmen på akkurat dette! Sist var jeg dum nok til å starte med snus igjen med en gang minste mann var ferdig med å amme :p helt idiotisk ;) :p
Onico* var vist ikke helt fri for absitinenser, men prøver å holde ut

Slier veldig med snusslutt. Gikk fint første uken, men nå på andre uken er det veldig fælt.
Kunne ikke falt meg inn å ta en snus, så går i Onico som bare provoserer meg siden den ikke gir meg noe :hilarious:

Kjenner meg igjen i denneher ja!

Fordelen for meg (etter 3 uker på Onico) var når kvalmen kom og både Snus, kaffe og sjokoladesuget dalte til 0. :rolleyes:

Morsomt hva litt kvalme kan gjøre med vanene :p

På motsatt side har jeg fått cravings etter frukt (kiwi, klementin, druer), salt og junkfood (mmm pomfri med oooost!!)

Usj, sliter enda litt med snusen. Er 5 uker i dag. Har gått fra en halv boks om dagen og ned til 5, så går rette veien i det minste. Tygger tyggis for harde live om dagen da :hilarious: det verste er jo at jeg sluttet når jeg var gravid med første, så ble hun født og amminga fungerte ikke, så da tenkte jeg at jeg kan sikkert bare prøve 1. Dummeste jeg har gjort :hilarious:

Back
Topp