Slutte med nattamming?

Å gi mat før jeg legger meg går egentlig helt greit.. Hvis man slepp unna bli vekt f.eks 02.30.. så mater jeg heller en gang da før jeg sovner godt.

Helsesøster sa til meg at jeg ville klare å ha produksjon selv om jeg kutter ut om natta. Jeg har heller ikke så mye nå, men hun sa at han da mest sannsynlig vil spise mer pupp på dagen for å dekke behovet. Jeg synes jo at det at mor er opplagt og har det bra er vel så viktig, så jeg har bestemt meg for å ta det som det kommer. Må jeg begynne med mme fordi min melk forsvinner, så må jeg det.

Jeg ga MME tidligere og har akkurat klart å få nok melk. Hjelper jo at han får flere måltider med fast føde om dagen. Men er minst like viktig at han har ei opplagt mor, så hvis jeg må begynne med MME er det ikke noe nedtur. Regner med pappa'n må gi et måltid med MME på dagen mens jeg er på jobb uansett.

Nei, er jeg som har vært inne :)

Sent from my iPad using BV Forum
Hmm. Tror ikke lillegutt vil godta at jeg kommer inn til han og da ikke gir pupp, men det går an å prøve. Jeg synes jo det er litt dumt at han skal miste både puppen og meg om natta. Helsesøsteren vår er litt gammeldags.

Back
Topp