Slutte med mme i natt

Aprilsnar2014

Glad i forumet
*MIA*
Jeg trenger støtte! Var på 10 mnd kontroll i dag og nå blir det slutt på mme i natt. Hun skal få vann i stedet, men må belage meg på en kamp og mye gråt! Heldigvis går det mot helg og jeg kan sove litt i helgen :)

Det kan jo gå over all forventning, når hun etter et par netter innser at hun ikke får deilig melk men bare kjipt vann. Da er det ikke så mye vits i å våkne heller.

Lykke til!

Det går sikkert mye bedre enn fryktet, er ofte slik:) krysser fingrene:) lykke til:)

Her sluttet vi med mm ved 10 mnd alder, og det gikk over all forventning. Første oppvåkning sutret han i rundt 20 min. (Pappaen satt ved sengen og tilbød vann og trøstet) andre oppvåkning tok det kun 5 min! Lykke til!

Her måtte vi droppe alt i natt allerede :(

Nye tenner virket det som og masse skriking. Fikk mme og roet seg ikke da heller, dentinox hjalp heldigvis. Så, da prøver vi på nytt om noen dager. Skulle vist ikke ta den kampen når hun ikke var helt bra, anbefalte hs ;)

Du kan prøve å tynne ut mme for hver natt, ha f eks en skje mindre også trappe ned. Det gjør vi om natta, og hun er tydeligvis tørst for hun sluker det selv om det er lite pulver i.

Er bare å prøve igjen og bite sammen tenna de dagene, vi hadde også den kampen i den perioden og var ikke lett! Prøvde å vanne ut og hvis det går er nok det den letteste måten å gjøre det på, vi varmet forresten opp vanlig vann som hun fikk istedenfor og etterhvert roet hun seg ned med det ;-)

Back
Topp