Slutte med Lutinus

Ekornmamma

Ønsker oss en liten en
Julikulene 2020
Skal bruke Lutinus til og med i morgen, og kjenner at det er litt skummelt å slutte med den :P er da 4+2 og regner med at det er vanlig prosedyre, men hadde vært alright å hørt noen solskinnshistorier om at det går helt bra og at spira fortsetter å sitte fast :)

Skal bruke Lutinus til og med i morgen, og kjenner at det er litt skummelt å slutte med den :P er da 4+2 og regner med at det er vanlig prosedyre, men hadde vært alright å hørt noen solskinnshistorier om at det går helt bra og at spira fortsetter å sitte fast :)
Spira mi satt som bare det! Slutta også på dagen, det var dødsskummelt, men gikk heeeelt fint! :)

Har ikke sluttet så tidlig, verken på fersk forsøk eller fryseforsøk i styrt syklus.

Men legene vet nok hva de gjør :)

Jeg er 4+4 og jeg har ennå 3 dager til med Lutinus. Jeg vet ennå ikke om spira har satt seg. Har tatt 2 hjemmetester som ble negative (clearblue med ukeindikator, men noen sa til meg at RFSU sine tester er best tidlig i svangerskapet da dem slår ut på lavere HCG Nivå enn clearblue) og skal ta blodprøve om 3 dager for å sjekke hcg nivå. Krysser alt man har.

Last edited:
Jeg sluttet ikke med lutinus før jeg var over 16 uker på vei hehe :) Jeg var for redd til å slutte rett og slett.

Jeg har mistet før så skal i alle fall bruke til uke 10.

Back
Topp