Slutte med lutinus før testdato

aninewe

Gift med forumet
Assistert-jentene
Junilykke2018
MayDay2021
Hei fine damer

Hadde fryseforsøk og satt inn en blasto for 6 dager siden, er altså 11 dpo idag. Negative tester og ingen symptomer så begynner å tenke mot neste innsett. St olavs har testdag 14 dager etter innsett som tilsvarer 19 dpo, noe jeg synes virker helt vilt sent. Så det jeg lurer på er, dersom testen fortsatt er negativ 14 eller 15 dpo og jeg ikke har fått mensen, kan jeg ikke bare slutte med lutinus sånn at jeg får mensen og kan starte med ny runde? Skjønner ikke at et embryo skal kunne feste seg senere enn det.. Hva har dere gjort?
 
Jeg har sluttet før testdato. Fikk mensen i tillegg da, vet ikke om du får det uten å slutte?
 
Jeg har sluttet før testdato. Fikk mensen i tillegg da, vet ikke om du får det uten å slutte?

Fikk du mensen før du sluttet? Vet ikke om jeg får mensen på lutinus siden jeg bare har brukt det 1 gang før og da var jeg gravid..
 
Fikk du mensen før du sluttet? Vet ikke om jeg får mensen på lutinus siden jeg bare har brukt det 1 gang før og da var jeg gravid..

Ja. Sluttet fordi jeg fikk mensen akkurat når den skulle. Brukt lutinus vel 3 ganger med 1 negativt (mensen 14 dpo), mistet 4+5 (sluttet da når testen blei negativ) og frem til uke 8 med Leah (ikke mensen da så klart).
 
Ja. Sluttet fordi jeg fikk mensen akkurat når den skulle. Brukt lutinus vel 3 ganger med 1 negativt (mensen 14 dpo), mistet 4+5 (sluttet da når testen blei negativ) og frem til uke 8 med Leah (ikke mensen da så klart).

Ok, kan «håpe» mensen kommer til rett tid da..
 

Leit at det ikke ble en positiv test! :(

Jeg har fått mens til tross for progesteronstøtte, også ved innsett i naturlig syklus.

Har lest at noen får utsatt mens også, jeg mener å ha blitt fortalt at progesteron kan utsette mens i noen tilfeller.
 
Aldri sluttet før testdag. Ville plagd meg selv med hva visst.. Tenk om..
Fastlegen ville ikke gi meg hpv vaksine engang 12 dpo selvom testene var negative, for tenk om..
På KK er det også testdag 14 dager etter innsett.
 
Leit at det ikke ble en positiv test! :(

Jeg har fått mens til tross for progesteronstøtte, også ved innsett i naturlig syklus.

Har lest at noen får utsatt mens også, jeg mener å ha blitt fortalt at progesteron kan utsette mens i noen tilfeller.


Aldri sluttet før testdag. Ville plagd meg selv med hva visst.. Tenk om..
Fastlegen ville ikke gi meg hpv vaksine engang 12 dpo selvom testene var negative, for tenk om..
På KK er det også testdag 14 dager etter innsett.

Blææ, hadde egentlig bestemt meg for å slutte men nå gikk jeg ned å tok den..
 
Aldri sluttet før testdag. Ville plagd meg selv med hva visst.. Tenk om..
Fastlegen ville ikke gi meg hpv vaksine engang 12 dpo selvom testene var negative, for tenk om..
På KK er det også testdag 14 dager etter innsett.
Helt utafor samtaleemne men whaaat.... På UNN har vi testdag 20 dager etter innsett
 
Back
Topp